جزئیات آیین افتتاح فصل اول جشنواره سراسری 100 رادیو قرآن
کد خبر: 4062884
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

جزئیات آیین افتتاح فصل اول جشنواره سراسری 100 رادیو قرآن

آیین افتتاحیه فصل اول جشنواره قرآنی صد با هدف گسترش فرهنگ ساده‌خوانی در جهت افزایش هرچه بیشتر انس با قرآن، شنبه، ۲۱ خردادماه برگزار می‌شود.

جزئیات آیین افتتاح فصل اول جشنواره سراسری 100 رادیو قرآنبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، فصل اول جشنواره صد شبكه رادیویی قرآن (جشنواره سراسری نهضت ملی قرآن‌خوانی) با محوریت قرآن‌خوانی ساده و آسان از ۲۱ خردادماه مقارن با ولادت حضرت علی‌بن‌موسی الرضا(ع) با محوریت تمركز بر جزء اول قرآن كریم به تهیه‌كنندگی علیرضا صفرزاده، اجرای مهدی صفری و كارشناسی بهروز یاریگل به روی آنتن خواهد رفت.

آیین افتتاحیه این جشنواره با حضور بخشی‌زاده، معاون صدای جمهوری اسلامی ایران و محمدحسین حسنی، مدیرعامل خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) برگزار خواهد شد و همزمان پخش تصویری افتتاحیه این جشنواره، ساعت 16 به صورت زنده از طریق اپلیكیشن ایرانصدا، سایت شبكه رادیویی قرآن www.radioquran.ir و صفحه فضای مجازی رادیو قرآن به نشانی instagram.com/radioquran_ir تقدیم شنوندگان خواهد شد.

یادآوری می‌شود، این فصل از جشنواره قرآنی صد از 21 خردادماه تا 17 شهریورماه از رادیو قرآن موج اف ام، ردیف 100 مگاهرتز پخش می‌شود. علاقه‌مندان بدون محدودیت سنی و تفكیك جنسیتی، می‌توانند با خواندن آیاتی از كلام الله مجید در مدت زمان 100 ثانیه در این جشنواره شركت کنند.

شركت‌كنندگان برای نام‌نویسی و اطلاع از جزئیات و ارسال آثار خود می‌توانند به سایت رادیو قرآن به نشانی www.radioquran.ir مراجعه كرده و در بخش «جشنواره 100» پس از تكمیل اطلاعات شخصی (نام، نام خانوادگی، سن، محل سكونت…)، فایل صوتی خود را بارگذاری کنند و یا فایل صوتی تلاوت خود را از طریق واتساپ به شماره 09108994100 ارسال کنند.

همچنین علاقه‌مندان برای شركت در این پویش می‌توانند با تلفن گویای شبكه به شماره 02127860100 تماس بگیرند.

ملاک شركت در جشنواره فقط صحیح‌خوانی قرآن كریم و رعایت اعراب صحیح كلمات است و رعایت احکام تجویدی، تكنیک‌های صوتی و اركان تلاوت ملاك ارزیابی نیست.

انتهای پیام
captcha