آغاز ثبت نام آموزش‌های کوتاه‌مدت قرآن ویژه کارگران سراسر کشور
کد خبر: 4062647
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴

آغاز ثبت نام آموزش‌های کوتاه‌مدت قرآن ویژه کارگران سراسر کشور

پیرو مصوبه شورای آموزش دارالقرآن خانه کارگر، ثبت نام دوره‌های آموزش کوتاه‌مدت علوم قرآنی ویژه کارگران سراسر کشور برای خرداد و تیرماه جاری آغاز شد.

 به‌گزارش ایکنا، پیرو مصوبه شورای آموزش دارالقرآن خانه کارگر ثبت نام دوره‌های آموزش کوتاه‌مدت علوم قرآنی ویژه کارگران سراسر کشور برای خرداد و تیر سال ۱۴۰۱ آغاز شد.

دوره‌های آموزشی دارالقرآن خانه کارگر به سه شکل تلفنی، حضوری و مجازی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

این دوره‌های آموزشی به صورت دوره‌های کوتاه‌مدت یک‌ماهه و در رشته‌های روخوانی، رونخوانی، فصیح‌خوانی، تجوید مقدماتی، صوت و لحن، حفظ، ترجمه و مفاهیم، تفسیر و تدبر در قرآن کریم، داستان‌های پیامبران، اندیشه‌های اسلامی، خوشنویسی و تشکیلات از دیدگاه شهید بهشتی است.

همچنین فقر اقتصادی از دیدگاه اسلام، توزیع اقتصادی از دیدگاه اسلام، کسب و کار از دیدگاه اسلام، حقوق بشر از دیدگاه اسلام، کنترل خشم از دیدگاه اسلام، صلح از دیدگاه اسلام، جمعیت و فرزندآوری از دیدگاه اسلام، نکات سوره حجرات، قیامت از دیدگاه اسلام و تاریخ تفسیر از دیدگاه اسلام از دیگر  بخش‌‌های این مسابقه است.

خلقت حضرت آدم، غم و شادی از دیدگاه اسلام، حجاب از دیدگاه اسلام، مهارت‌های زندگی با محوریت قرآن و مربیگری مهد و پیش‌دبستانی‌(دوره قرآنی) به‌صورت کاملا مجازی و آموزش‌های تلفنی در چهار رشته حفظ، روخوانی، مفاهیم و احکام دیگر بخش‌های این مسابقه است.

حسین فلاح خوش‌مشرب، مسئول شعب دارالقرآن خانه کارگر در خصوص این مسابقه گفت: از‌ سال گذشته ما در جلسات دارالقرآن خانه کارگر به موضوعات آموزشی جدید پرداخته‌ایم که در سال گذشته بیش از ۱۵ دوره جدید را به آموزش‌های خود اضافه کرده‌ایم و ان‌شاءالله تا پایان سال آموزش‌های نوین و جدیدتری را هم به آموزش‌های خودمان برای کارگران زحمتکش در سراسر کشور اضافه خواهیم کرد.

وی افزود: این آموزش‌ها به صورت رایگان برگزار می‌شود و کارگران به همراه خانواده‌های خود می‌توانند تا ۲۰ خردادماه جهت ثبت نام، نام شهر خود را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک کرده یا از طریق سایت دارالقرآن خانه کارگر به نشانی www.ketabequran.ir اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha