ابراز ارادت شاعران فارس به ساحت مقدس شمس‌الشموس
کد خبر: 4062498
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

ابراز ارادت شاعران فارس به ساحت مقدس شمس‌الشموس

همزمان با ایام دهه کرامت و سالروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) شب شعر «ارادت رضوی» با غزل‌خوانی شاعران آیینی فارس در شیراز برگزار شد.

شب شعر رضویبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با ایام دهه کرامت و سالروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) شب شعر «ارادت رضوی» با غزل‌خوانی شاعران آیینی فارس شب گذشته، 16 خردادماه در سالن مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس در شیراز برگزار شد.

در این مراسم معنوی شاعرانی همچون محمد جواد غفورزاده، محمود حبیبی کسبی، هادی جان فدا، محمد مرادی، دانیال بهادرانی، سمانه علیزاده، محمدحسین انصاری نژاد، محمد دانشور، محمدجهان دیده و معصومه مرادی به غزل‌سرایی پرداختند.

این برنامه همراه با رونمایی از نماهنگ «صبحت بخیر» در پاسداشت مقام شامخ حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع)، برادر بزرگوار امام رضا(ع) همراه بود.

شعر این نماهنگ از ایوب پرندآور و خواننده اثر نیز امین اسدی است و  آهنگ ساز و تنظیم‌کننده نیز احسان جعفری، تهیه کننده و کارگردان، مهدی صدیقی، تصویربردار و اصلاح رنگ، علی لاوری منفرد، تدوینگر، نازآفرین حسن پور، لوگوتایپ، سعید کریمی است که ساخت آن کاری از مرکز رسانه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس است.

انتهای پیام
captcha