موفقیت در مبارزه با «کرونا» نتیجه اعتماد به توان داخلی است
کد خبر: 4062148
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴

موفقیت در مبارزه با «کرونا» نتیجه اعتماد به توان داخلی است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: امروز با افتخار اعلام می کنیم با تکیه بر توان داخلی، در زمینه بیماری منحوس کرونا دیگر فوتی نداریم و این نگاه ویژه خداوند بر ملت پیروز ایران است.

سردار رفیعی فرمانده سپاه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، شب گذشته در یادواره «شهدای طارم و ۶۶ شهید والامقام دهستان چوقور»، با اشاره به فتنه‌جویی جریان استکبار در جهان اظهار کرد: دنیای استکبار، خودش در دامی که برای ما گسترده بود گرفتار شده و ما امروز با افتخار اعلام می کنیم با تکیه بر توان داخلی، در زمینه کرونا دیگر فوتی نداریم و این نگاه ویژه خداوند بر ملت پیروز ایران است.

وی گفت: در سالگرد امام(ره)، راه امام، مکتب امام، هدف امام و موفقیت‌های امام را با افتخار روی دستمان می‌گیریم. هرکجا هم ناموفق بودیم دوباره با این مردم و با تفکر امام انقلاب، مشکلات را حل خواهیم کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به شاخصه مردم باوری امام راحل اظهار کرد: امام (ره) اهل باور به مردم بود. امام (ره) اهل باور به خدا، ایمان به مسیری بود که در آن گام نهاده بود. مردم را برای تجمعات سیاسی و خواسته‌های جزئی تقسیم نکرد.

وی خاطرنشان کرد: نمونه و مصداق بارز این سخن، انقلاب مصر است. همان‌هایی که انقلابشان پیروز شد اما پای انقلابشان نماندند. بلافاصله به تعبیر مقام معظم رهبری جای جلاد و شهید را تغییر دادند و جلاد حاکم شد. رهبران‌شان پشت میله‌های زندان کشته از دنیا رفتند چون به مردم‌شان اعتماد نکردند و به دشمنان ملت اعتماد کردند.

سردار رفیعی آتانی  بیان کرد: ۴۳ سال است از پیروزی انقلاب می‌گذرد. ملت همراه امام بودند و امام با تکیه به اعتماد این ملت انقلاب را رقم کرد. بالاترین نمود اعتماد امام به مردم در دفاع مقدس است و شهدا، رزمندگان و بسیجیان و ملت سرافراز ایران، همراهان امام در دوران مقدس بودند.

وی خاطرنشان کرد: وعده خدا و باور به خدا مانند سال‌های دفاع مقدس باید همچنان امروز هم در صدر امور باشد. راهمان، اهدافمان، شعارهای انقلابمان کهنه نشده و به بخش بزرگی از این اهداف و آرمان‌ها عمل کردیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در پایان گفت: ما در استقلال، در حفاظت از مرزهایمان، در احیای اسلام ناب محمدی (ص) بی‌رقیب هستیم. در حوزه معیشت مردم، در حوزه اقتصاد، در حوزه اجرای عدالت و مبارزه با فساد که شعارهای انقلاب بود دشواری‌های داریم که در حال رفع است.

انتهای پیام
captcha