شناسایی ۱۷۱ بیمار جدید کرونایی در کشور
کد خبر: 4061801
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
وزارت بهداشت خبر داد

شناسایی ۱۷۱ بیمار جدید کرونایی در کشور

وزارت بهداشت از شناسایی ۱۷۱ بیمار جدید و فوت ۳ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته خبر و اعلام کرد: مجموع جان‌باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۳۲۱ نفر ماند.

شناسایی بیمار جدید کرونایی در کشور

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۴ میلیون و ۵۵۱ هزار و ۳۷۷ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۸۶۹ هزار و ۵۱ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۳۵۷ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۹ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۷۸۵ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۶ هزار و ۷۹۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۱۳ خردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۱۷ نفر از آن‌ها بستری شدند. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۶۱۴ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۳۲۱ نفر ماند. خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون ۵۳ هزار و ۴۸۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۴۸۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۲ میلیون و ۳۱۷ هزار و ۲۰۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۵۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha