دختران شهدای مدافع حرم مهمان ویژه «جشن دختران البرزی» می‌شوند
کد خبر: 4061367
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

دختران شهدای مدافع حرم مهمان ویژه «جشن دختران البرزی» می‌شوند

مسئول کانون تخصصی ایثار و شهادت خادمیاران رضوی البرز از برگزاری جشن باشکوه دختران با حضور دختران شهدای مدافع حرم خبر داد.

دختران شهدای مدافع حرم

زهرا کارگربرزی، مسئول کانون تخصصی ایثار و شهادت خادمیاران رضوی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد کریمه‌ اهل بیت(ع) و روز دختر، گفت: یکی از برنامه‌های کانون ایثار و شهادت در اولین روز از دهه کرامت، برگزاری جشن با شکوه دختران با حضور دختران شهدای والامقام مدافع حرم است.

وی حضور برای عموم مردم را در این جشن دخترانه آزاد بیان کرد و افزود: خادمیاران و یاوران رضوی نیز به همراه دخترانشان در این جشن حضور دارند.

مسئول کانون تخصصی ایثار و شهادت خادمیاران رضوی البرز با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه‌های کانون برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «من میترا نیستم» است، توضیح داد: در این مسابقه بیش از 150 نفر مشارکت کردند و در این جشن از هشت برگزیده این مسابقه تجلیل خواهد شد.

این مسئول اهدای جوایز به دختران شهید و جنگ شادی را از دیگر برنامه‌های این جشن معرفی کرد و گفت: این مراسم امروز، از ساعت 17 تا 18:30 در سالن همایش شهدای پردیس دانشکده کشاورزی کرج برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha