تلاش جهادگران کاهش ورودی‌های کمیته امداد است
کد خبر: 4061330
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

تلاش جهادگران کاهش ورودی‌های کمیته امداد است

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس با بیان اینکه تلاش ما بر این است از ورودی‌های کمیته امداد بکاهیم و مددجویان را توانمند کنیم، گفت: یکی از مهم‌ترین راهکارها برای رسیدن به این هدف، ایجاد فرصت‌های شغلی است.

اسماعیل قزل‌سفلی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، اسماعیل قزل‌سفلی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس امروز، 11 خردادماه در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری این سازمان با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان گفت: اینگونه اقدامات برکت معنوی زیادی دارد اینکه به ولی نعمتان انقلاب خدمت می‌کنیم باید قدر بدانیم.

وی افزود: تلاش ما بر این است از ورودی‌های کمیته امداد بکاهیم و مددجویان را توانمند کنیم تا از چرخه مددجویی خارج شوند و مستقل شوند و یکی از مهم‌ترین راهکارها برای رسیدن به این هدف، ایجاد فرصت‌های شغلی است.

قزل‌سفلی با تاکید بر اینکه مخاطبین کمیته امداد همواره در اولویت‌های کاری سازمان بسیج سازندگی بوده است، افزود: ایجاد فرصت شغل در ادبیات اقتصادی کار سختی است و مطمئنا ایجاد اشتغال در مناطق محروم سختی مضاعف‌تری دارد لذا نیازمند هم‌افزایی بین نهادها و سازمان‌ها هستیم و تلاش کرده‌ایم علاوه بر استفاده از ظرفیت بسیج در کنار تمام دستگاه‌های اجرایی قرار بگیریم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی یادآور شد: در سال گذشته قرار بود 2 هزار فرصت شغلی ایجاد شود اما با همکاری و تعامل خوبی که ایجاد شد میزان فرصت شغلی مهیا شده به عدد بیش از ۳ هزار فرصت شغلی رسید.

وی اظهار کرد: رسیدن به این مسئله با تلاش و همکاری مضاعف جهادگران و کارشناسان کمیته امداد محقق شده است و خوشحالیم که در سال گذشته 11 مرکز نیکوکاری کار آفرینی شکل گرفت و از 15 طرح نوآورانه و دانش بنیان حمایت شد.

انتهای پیام
captcha