دوره شبانه‌روزی حفظ قرآن توسط مدرسه حضرت ولی‌عصر(عج) + تیزر
کد خبر: 4061044
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

دوره شبانه‌روزی حفظ قرآن توسط مدرسه حضرت ولی‌عصر(عج) + تیزر

مدرسه شبانه‌روزی حفظ و تفسیر تخصصی حضرت ولی‌عصر(عج) وابسته به مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) دوره حفظ یکساله را ویژه آقایان برگزار می‌کند.

مدرسه شبانه‌روزی حفظ و تفسیر تخصصی حضرت ولی‌عصر(عج) مجتبی علیرضالو، مدیر مسئول مدرسه شبانه‌روزی حفظ و تفسیر تخصصی حضرت ولی‌عصر(عج) در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: این مدرسه از مدارس وابسته به مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) است که در تهران از آقایان علا‌قه‌مند در رده سنی 14 تا 22 سال ثبت‌نام به عمل می‌آید.

وی با اشاره به اینکه پس از تکمیل ثبت‌نام در پایان خردادماه، از متقاضیان مصاحبه به عمل می‌آید و در صورت پذیرش در دوره آموزشی 45 روزه شرکت می‌کنند، افزود: طرح ملی رحله با محوریت حفظ سه جزء از مصحف شریف در قالب دوره آزمایشی برگزار خواهد شد و در صورت توانمندی و استعداد و قبولی در آزمون پایانی، حافظان به دوره اصلی راه پیدا خواهند کرد.

علیرضالو اضافه کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی مؤسسه بیت‌الاحزان مراجعه کنند و یا با شماره‌ 09046748790 تماس بگیرند و یا عدد 14 را به سامانه پیامکی 5000461239 ارسال کنند.

وی بیان کرد: پس از آرام شدن شرایط کرونایی کشور امسال پس از دو سال وقفه، دوره‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد. این مدرسه دارای پنج سال سابقه فعالیت است و تا کنون حدود 100 حافظ کل و 450 حافظ اجزاء را تربیت کرده است.

دوره‌های این مدرسه امسال در منطقه لواسان و با همکاری حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان به صورت شبانه‌روزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha