ثبت‌نام طرح ملی «رحله» در 27 فرهنگسرای شیراز
کد خبر: 4060843
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴

ثبت‌نام طرح ملی «رحله» در 27 فرهنگسرای شیراز

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از ثبت‌نام هشتمین دوره طرح قرآنی «رحله» ویژه جوانان و نوجوانان در 27 فرهنگسرای این کلان‌شهر خبر داد.

مصطفی مشفقیان، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیرازمصطفی مشفقیان، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از ثبت‌نام هشتمین دوره طرح قرآنی «رحله» ویژه جوانان و نوجوانان در 27 فرهنگسرای این کلان‌شهر خبر داد و گفت: این طرح با همکاری مؤسسه بیت‌الاحزان اجرا خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه طرح ملی «رحله» به منظور حفظ اجزایی از قرآن برای جوانان و نوجوانان 14 تا 22 سال اجرا می‌شود، افزود: به یاری خدا بنا داریم در تابستان سال جاری 2 فرهنگسرای شیراز را به اجرای این طرح اختصاص دهیم.

مشفقیان با ذکر این نکته که این طرح ویژه پسران به صورت شبانه‌روزی و طی دو ماه تابستان اجرا خواهد شد، گفت: در این طرح قرآن‌آموزان ضمن حفظ 2 جزء از قرآن کریم در برنامه‌ها و مسابقات قرآنی، ورزشی و فرهنگی، اردوی زیارتی مشهد مقدس و درون استانی و غیره نیز شرکت می‌کنند.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز، شهریه این دوره را برای هر نفر یک میلیون و 200 هزار تومان اعلام کرد و افزود: آخرین مهلت ثبت‌نام در فرهنگسراهای شیراز 20 خردادماه و شروع دوره نیز 15 تیرماه همزمان با نقاط کشور خواهد بود.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان شرکت در این دوره جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شماره 09178231953 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha