اعزام زائران ۳ استان از فرودگاه شیراز به سرزمین وحی
کد خبر: 4060760
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

اعزام زائران ۳ استان از فرودگاه شیراز به سرزمین وحی

مدیر سازمان حج و زیارت فارس از اعزام ۹ کاروان زائران بیت‌االله الحرام از استان فارس، یک کاروان از هرمزگان و یک کاروان از کهگیلویه و بویراحمد از فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب به سمت سرزمین وحی خبر داد.

علیرضا زینلی، مدیر سازمان حج و زیارت فارسعلیرضا زینلی، مدیر سازمان حج و زیارت فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از اعزام 9 کاروان زائران بیت‌الله الحرام از استان فارس، یک کاروان از هرمزگان و یک کاروان از کهگیلویه و بویراحمد از فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب به سمت سرزمین وحی خبر داد و گفت: اعزام کاروان‌ها از اواخر خردادماه آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه زائران استان فارس مدینه بعد هستند، افزود: مدت سفر زائران به سرزمین وحی حدوداً یک ماه است و زائران استان فارس ابتدا به مکه و در اواخر به مدینه خواهند رفت.

زینلی اظهار کرد: کاروان‌های استان فارس در سال جاری تحت عنوان «حرم تا حرم همراه با شهدا» نامگذاری شده‌اند و به یاری خدا در سرزمین وحی حضور خواهند پیدا کرد.

مدیر حج و زیارت فارس در ادامه به تقارن هفته حج و دهه کرامت اشاره کرد و گفت: امسال دهه کرامت و هفته حج از 11 خردادماه آغاز می‌شود که بدین مناسبت برنامه‌هایی را تدارک دیده‌ایم.

وی اظهار کرد: نخستین برنامه ما در هفته حج محفل انس با قرآن و همایش خواهران از ساعت 9 تا 11 صبح روز 11 خردادماه است که این برنامه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

زینلی با بیان اینکه روز 12 خرداد هم برنامه میثاق با شهدا و گلباران قبور شهدا انجام خواهد شد، افزود: در روز 17 خردادماه هم همایش بزرگ آموزش زائران حج تمتع و میثاق با احمدبن موسی شاهچراغ(ع) در شبستان امام خمینی(ره) از ساعت 9 تا 11:30 صبح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha