آغاز همایش مسلمانان آمریکای شمالی در بالتیمور
کد خبر: 4060712
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

آغاز همایش مسلمانان آمریکای شمالی در بالتیمور

چهل و هفتمین همایش مسلمانان آمریکای شمالی با ارائه برنامه‌های مختلف دینی و فرهنگی و با استقبال گسترده مردمی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از icnaconvention، همایش سالانه مسلمانان آمریکای شمالی از روز شنبه، 7 خرداد در بالتیمور آغاز شد. مسلمانان از سراسر ایالات متحده برای چهل و هفتمین کنوانسیون سالانه ICNA-MAS 2022 به مرکز همایش بالتیمور آمدند.

کنفرانس امسال که با شعار «ساختن جامعه عادلانه، مأموریت ادامه دارد» برگزار شد، با تلاوت قرآن آغاز شد و در نخستین نشست آن محسن انصاری(از فعالان مسلمان هندی‌تبار) و نهاد عوض مدیر اجرایی شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی(CAIR) و دیگران حضور داشتند.

این همایش سه‌روزه از 28 می(6 خرداد) آغاز شده و تا امروز، دوشنبه(8 خرداد) ادامه دارد و بیش از 22 هزار مسلمان در بزرگترین کنفرانس مسلمانان آمریکای شمالی که سالانه به میزبانی ICNA برگزار می‌شود، شرکت کردند.

این همایش شامل بیش از 100 نشست از جمله کنفرانس‌هایی درباره جوانان، غرفه‌های فروش محصولات فرهنگی و غذایی و رویدادهایی ویژه خواهران و کودکان بود.

این همایش پس از دو سال تعطیلی در سال‌های 2020 و 2021 به دلیل محدودیت‌های کووید-19، امسال به صورت حضوری برگزار شد. برخی از سخنرانان این همایش عبارتند از شیخ یاسر برجاس، سراج وهاج، عمر سلیمان، الطاف حسین و دیگران.

ICNA یکی از بزرگترین سازمان‌های غیرانتفاعی مسلمانان در آمریکای شمالی است و پروژه‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیاری را اجرا می‌کند که برای کمک به اصلاح جامعه طراحی شده‌اند.

این سازمان از سال 1968، برای ایجاد روابط بین جوامع مسلمان و غیرمسلمان با وقف خود به آموزش، اطلاع‌رسانی، خدمات اجتماعی و امدادرسانی کار خود را آغاز کرده است.

برگزاری چهل و هفتمین همایش مسلمانان آمریکای شمالی در بالتیمور

انتهای پیام
captcha