مسابقه کتابخوانی «خورشید جماران» در کتابخانه سرو برگزار می‌شود
کد خبر: 4060684
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

مسابقه کتابخوانی «خورشید جماران» در کتابخانه سرو برگزار می‌شود

کتابخانه فرهنگسرای سرو به‌مناسبت فرارسیدن سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، مسابقه کتابخوانی با عنوان «خورشید جماران» را برگزار می‌کند.

مسابقه کتابخوانی «خورشید جماران»به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، کتابخانه فرهنگسرای سرو به‌مناسبت فرارسیدن سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، مسابقه کتابخوانی «خورشید جماران» را براساس کتاب «صحیفه انقلاب»(وصیت‌نامه سیاسی ـ الهی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران) از امروز، 9 خرداد برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه تا 20 خرداد فرصت دارند با مراجعه به پرتال فرهنگسرای سرو به آدرس sarv.farhangsara.ir و دریافت فایل pdf کتاب و سؤالات مسابقه، پاسخنامه خود را در قالب یک عدد 5 رقمی به سامانه پیامکی فرهنگسرا به شماره 200018376 ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88881879 تماس بگیرند.

آخرین مهلت ارسال پاسخنامه 20 خردادماه جاری است که در پایان به تعدادی از نفراتی که به تمام سؤالات پاسخ صحیح داده باشند جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.

یادآور می‌شود، امام خمینی(ره) نگارش وصیتنامه سیاسی الهی خویش را ـ که در حقیقت پیام جاوید ایشان و‏‎ ‎‏خلاصه همه وصایا و پیام‌های زندگی پربرکتشان است ـ در تاریخ 26 بهمن 1361 به پایان‏‎ ‎‏رسانده و نسخه‌ای از آن را طی پیامی به تاریخ 22 تیرماه 1362 به‌صورت لاک و مهر شده نزد‏‎ ‎‏خبرگان اولین دوره مجلس خبرگان رهبری به امانت سپردند. امام خمینی(ره) در سال‌های بعد،‏‎ ‎‏وصیتنامه را مورد بازبینی قرار داده و با انجام تغییراتی در آن، دو نسخه از متن اصلاحی را که بر‏‎ ‎‏روی پاکت آنها به خط ایشان نوشته شده است: «متن وصیتنامه سیاسی الهی اینجانب جهت‏‎ ‎‏نگهداری در مجلس خبرگان و آستان قدس رضوی» برای تحویل به مراکز مذکور به نمایندگان‏‎ ‎‏خویش سپردند.

منصوره مرادی‌نیا

انتهای پیام
captcha