تأکید فرمانده ارتش فارس بر اصلاح قانون به‌کارگیری سلاح
کد خبر: 4060250
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰

تأکید فرمانده ارتش فارس بر اصلاح قانون به‌کارگیری سلاح

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد خواستار توجه ویژه ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور به مواردی از جمله اصلاح قانون به‌کارگیری سلاح ویژه نیروی انتظامی، ایجاد شعبه این سازمان در شهرستان‌ها، اصلاح میزان خسارات و جریمه‌ها و غیره شد.

امیر ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمدبه گزارش ایکنا از فارس، امیر ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد امروز، 7 خردادماه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح این استان بیان کرد: نیروهای مسلح در استان فارس اقدامات ارزشمندی خارج از شرح وظایف خود ارائه کردند که آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و کمک‌های مومنانه از جمله آن‌هاست.

وی خواستار توجه ویژه ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور به مواردی از جمله اصلاح قانون به‌کارگیری سلاح ویژه نیروی انتظامی، ایجاد شعبه این سازمان در شهرستان‌ها، اصلاح میزان خسارات و جریمه‌ها، تکریم ارباب رجوع ویژه ضابطین، معیشت کارکنان نیروهای مسلح و ... شد.

رضایی با بیان اینکه اقدامات خوبی در بخش آموزشی و توجیهی ویژه نیروهای مسلح طی دو سال گذشته انجام شده است، اظهار کرد: مشکلاتی در باب تعاونی‌ها و اراضی نیروهای مسلح داشتیم که خوشبختانه مرتفع شدند.

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: اخلاص، اخلاق نیکو، ایمان و اقتدار توام با تواضع از ویژگی‌های رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح فارس بود.

یادآور می‌شود، در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات رسول کریمی تقدیر و قوام کریمی به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح در فارس و محمدی به عنوان دادستان نظامی استان معارفه شدند.

 

انتهای پیام
captcha