دوره تربیت مربی جنگ شناختی و تهاجم ترکیبی در فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 4060107
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

دوره تربیت مربی جنگ شناختی و تهاجم ترکیبی در فارس برگزار می‌شود

معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان فارس از برگزاری دوره تربیت مربی جنگ شناختی و تهاجم ترکیبی با همکاری اداره کل پدافند غیرعامل استانداری فارس خبر داد.

معین سامانیان، معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان فارس معین سامانیان، معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری دوره تربیت مربی جنگ شناختی و تهاجم ترکیبی با همکاری اداره کل پدافند غیرعامل استانداری فارس خبر داد و گفت: امروزه روان‌شناختی جامعه توسط دشمن در دستور کار قرار گرفته است و در این رابطه هم توسط رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به موقع هشدار این تهاجم صادر شد.

 وی افزود: همچنین پس از دستور رئیس جمهور در مجلس خبرگان رهبری، استان فارس به عنوان الگو در فضای فرهنگی کشور پیشگام شده است و در حال طراحی‌ساز و کار مناسب اقدامات فرهنگی است.

سامانیان تصریح کرد: امروزه بستر فضای مجازی باید زیرساخت مناسب جهت مقابله با عملیات روانی دشمن داشته باشد تا بتوانیم با نیروهای کارآمد در مقابل جنگ شناختی دشمن ایستادگی کنیم.

معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: با شکل‌گیری اتاق اندیشه‌ورز فضای تبادل اطلاعات در استان به امید خداوند خواهیم توانست ضمن سیاست‌گزاری صحیح فضای مجازی، پیش‌بینی به موقع اقدامات دشمن در این عرصه را داشته باشیم.

وی در پایان گفت: با برگزاری دوره تربیت مربی عرصه‌های جنگ شناختی و تهاجم ترکیبی در فضای تبادل اطلاعات در ادامه آگاه‌سازی مناسب عمومی، از بستر فضاهای مردمی از طریق همین مربیان تربیت شده ادامه خواهد داشت و قطعاً هم خداوند متعال با نصرت خودش شیعیان راستین را در زمینه‌سازی ظهور حضرت ولیعصر(عج) حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha