بازدید وزیر ورزش و جوانان از شهرستان پردیس
کد خبر: 4059976
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

بازدید وزیر ورزش و جوانان از شهرستان پردیس

وزیر ورزش و جوانان عصر روز گذشته به عنوان نماینده رئیس جمهور از شهرستان پردیس بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، عصر روز گذشته، پنجم خرداد، حمید سجادی با حضور در شهرک طلاییه بومهن، شهرک امام خمینی پردیس، مساکن مهر و مناطق صنعتی از نزدیک به پیگیری و بررسی مشکلات مردم شهرستان پردیس به نمایندگی از رییس جمهور پرداخت.

در جریان این  بازدید، وزیر ورزش و جوانان بعنوان نماینده رییس جمهور در شهرستان پردیس ابتدا از سالن ورزشی تخریب شده شهرک طلاییه بازدید کرد و با مردم آن منطقه به گفت و گو پرداخت و مسائل آنها را شنید قرار شد با همکاری شهرداری بومهن این مکان احیا و مشکلات کنونی آن برطرف شود.

در ادامه وزیر به همراه هیئت همراه، مدیرکل ورزش جوانان استان تهران، امام جمعه شهرستان پردیس، فرماندار، بخشداران، رییس شرکت عمران پردیس، بخشدار و شهردار و رییس اداره ورزش به شهرک امام خمینی ره رفته و با نمایندگان مردمی این منطقه صحبت کردند.

وی در حاشیه بازدید امروز از شهرک امام خمینی ره، با مردمی که در آنجا حضور داشتند به گفت وگو پرداختند و مواردی از جمله رفع مشکل انشعاب آب، احداث فضای ورزشی مناسب با کمک خیرین ورزشیار، تعیین تکلیف اسناد مالکیت مواردی بود که در این سفر قرار بر اجرای آن شد.

یکی از مناطق مورد توجه شهرستان پردیس بازدید از وضعیت ساخت ادامه پروژه های مسکن مهر بود در این بخش سفر معاون عمرانی فرمانداری و رییس شرکت عمران پردیس به ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه های پیش رو پرداختند.

آخرین مقصد وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس جمهور مناطق صنعتی کمرد، خرمدشت و سیاه سنگ بود.

این مناطق صنعتی شهرستان پردیس که بیش از ۸ هزار واحد تولیدی و خدماتی را در خود دارد سال هاست با مشکلات عدیده ای مثل آب شرب، سند مالکیت و... مواجه بوده و امروز میزبان فرستاده ویژه ریاست جمهوری در سفر استانی به شهرستان پردیس بودند.

سجادی با حضور در واحدهای صنعتی از نزدیک با مشکلات و موانع تولید موجود در این مناطق صنعتی دیدن کرد.

با پایان یافتن این سفر شهرستان پردیس منتظر خبرهای خوب برای آبادانی و توسعه بیشتر در راه خدمت به همشهریان خود خواهد بود.

همچنین در بازدید اخر محسنیان بخشدارجاجرود نیز با هدف حمایت از تولید داخلی، اهم مشکلات صنعتگران را به صورت کلی به سمع و نظر نماینده محترم رئیس جمهور رسانده و مقرر شد پیگیری های لازم در این خصوص انجام شود.

خبرنگار: نسا نژادزارع

انتهای پیام
captcha