برگزاری کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در علی‌آباد کتول
کد خبر: 4059573
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

برگزاری کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در علی‌آباد کتول

سیصد و شصت و ششمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور با عنوان «حماسه سوم خرداد آزادسازی خرمشهر» شب گذشته، 3 خرداد در مصلی امام رضا‌(ع) علی‌آباد‌ کتول برگزار شد.

منصوری قاری قران در ضیافت نور علی اباد کتولبه گزارش ایکنا از گلستان، سیصد و شصت وششمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور با عنوان «حماسه سوم خرداد آزادسازی خرمشهر» و به یادبود 16 شهید فتح خرمشهر از دیار شهر شهید پرور علی‌آبادکتول و شهید شاخص مدافع حرم حاج قربانعلی نجفی شب گذشته، 3 خرداد در مصلی امام رضا‌(ع) علی آباد‌کتول برگزار شد.

در این محفل نورانی دعای توسل‌توسط مداح و ذاکر اهل بیت‌(ع) عبدالله کرامتی و آیات 18 تا 24 سوره مبارکه حشر، توسط استاد محمد منصوری قاری بین‌المللی تلاوت شد.

در ادامه این محفل قرآنی بخشی از حکمت‌های نورانی نهج‌البلاغه توسط استاد محمدباقر زنگانه و مباحث تفسیری توسط حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد، امام‌جمعه علی‌آباد‌ کتول در خصوص نفس انسان و کارکرد آن بیان شد.

امام‌جمعه علی آباد‌کتول در ادامه سخنان خود گفت: نفس اماره جسم انسان را در اختیار گرفته و به طرف بدی‌ها فرمان می‌دهد و نفس مسوله زینت‌دهنده و آرایش‌دهنده گناهان در چشم انسانها و نفس لوامه همان وجدان اخلاقی در وجود آدمی بوده و به نوعی محکمه درونی انسان است اما نفس مطمئنه که مصداق آن در دوران جنگ تحمیلی و دلاورمردان فتح خرمشهر بوده و آن آرامش و اطمینان قلبی است که در سایه ایمان به خداوند متعال بوجود می‌آید.

ارائه پیام‌های صوتی استاد زنگانه، مدیر اجرایی ضیافت نور در خصوص آزادسازی فتح خرمشهر و یادبود 16 شهید فتح خرمشهر (اعزامی از علی‌آباد‌ کتول) پایان بخش این محفل قرآنی بود.

انتهای پیام
captcha