تکمیل پروژه‌های سفر رهبری به خراسان شمالی در اولویت اعتبارات ریاست جمهوری
کد خبر: 4059567
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

تکمیل پروژه‌های سفر رهبری به خراسان شمالی در اولویت اعتبارات ریاست جمهوری

استاندار خراسان شمالی گفت: تکمیل پروژه‌های سفر رهبری به خراسان شمالی در اولویت اعتبارات ریاست جمهوری قرار دارد.

محمدرضا حسین‌نژاد، نماینده عالی دولت در خراسان شمالیمحمدرضا حسین‌نژاد، نماینده عالی دولت در خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه با توجه به صحبت انجام شده با معاون اجرایی رئیس جمهور مقرر شده که تا اواسط تیرماه سال جاری سفر رئیس جمهور به استان انجام شود، اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان در اولویت مصوبات قرار دارد.

وی با تأکید براینکه نقشه راه در سفر مقام معظم رهبری به استان در حوزه دامپروری، کشاورزی و گردشگری بوده است، ادامه داد: تکمیل زیر ساخت‌های مهم راه‌های روستایی بالای 50 خانوار، سیستم‌های نوین آبرسانی و گردشگری بسیار برای استان مهم است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه با تمام دستگاه‌های اجرایی استان جلسات مختلف برگزار کرده‌ایم، ادامه داد: اعتبار نیازمندی دستگاه‌های اجرایی استان به 40 هزار میلیارد تومان می‌رسد.
حسین‌نژاد با اشاره به اینکه توانایی مالی دولت در سفرهای استانی محدود است، تصریح کرد: ما در استان از ایده‌آل‌های خود دست نمی‌کشیم و تمام نیازمندی‌ها براساس مزیت‌های استان اولویت بندی شده است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در پایان تأکید کرد: سیاست اول سفر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با 40 درصد پیشرفت فیزیکی و در ادامه پروژه‌های ردیف دار است.

انتهای پیام
captcha