ایثار و شهادت از مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی است
کد خبر: 4059475
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴
معاون فرهنگی تبلیغات گلستان:

ایثار و شهادت از مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌اینکه ایثار و شهادت از مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی است، تصریح کرد: حضور در جمع خانواده شهیدان اثر تربیتی دارد و خدمت‌رسانی و قدردانی از صبر و فداکاری مادران و همسران شهدا موجب روحیه و برکت است.

حجت الاسلام رضا دیلمی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام دیلمی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در نشست ریحانه صبور با حضور مادران شهدا که امروز ، ۳ خرداد در سالن جلسات تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: در حال حاضر دشمنان تلاش می‌کنند که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمرنگ شود و دیگر باکری و سلیمانی ها و همت ها تربیت نشود و باید مراقب باشیم و نگذاریم این فرهنگ در میان نسل جوان کمرنگ شود.

حجت‌الاسلام دیلمی بیان کرد: حضور در جمع خانواده شهیدان اثر تربیتی دارد و خدمت‌رسانی و قدردانی از صبر و فداکاری مادران و همسران شهدا موجب روحیه و برکت است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مادران شهدا اسطوره صبر، ایثار و افتخار این ملت و بنا به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) خاک‌ریز دوم مقاومت مقابل دشمنان و عامل استمرار جهاد هستند.

حجت‌الاسلام دیلمی خدمت به خانواده‌های شهدا و جانبازان را افتخار و وظيفه انسانی و شرعی برای مسئولان و مردم دانست و اظهار كرد: جامعه بايد در قبال اين افراد، قدردانی خود را به نمایش بگذارد، هرچند هر چقدر هم كه به اين عزيزان خدمت كنيم نمی‌توانيم ذره‌ای از ايثار و مجاهدت‌های آنان را پاسخگو باشيم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد:خانواده شهدا و جانبازان ولی نعمتان ملت ايران است و تكريم از اين عزيزان وظيفه همگانی است، افزود: راهبردی ترین كار و ماموريت جامعه امروز ما زنده نگهداشتن فرهنگ ايثار و شهادت است و اين امر وظيفه تمامی آحاد مردم جامعه است.

وی اسلام‌شناسی و ولایت‌مداری و حب ایمان را باید در جامعه ترویج داد وگفت: امروز دشمنان از ولایت‌مداری و تقویت مؤلفه‌های شهادت و ایثار می‌ترسد باید سعی کنیم یاد و خاطره شهدا و افرادی که برای امن این کشور جانفشانی کردند در میان جامعه زنده نگه داریم.

 

انتهای پیام
captcha