افتتاح طرح آبرسانی به ۱۴ روستای شهرستان شهربابک
کد خبر: 4059468
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰

افتتاح طرح آبرسانی به ۱۴ روستای شهرستان شهربابک

آیین افتتاح طرح آبرسانی به ۱۴ روستای شهرستان شهربابک در راستای پروژه آبرسانی به ۶۳ روستای استان کرمان و اتمام پروژه‌های آبرسانی به ۴۰۹ روستای استان برگزار شد.

افتتاح طرح آبرسانی به ۱۴ روستای شهرستان شهربابک

به گزارش ایکنا از کرمان، آیین افتتاح طرح آبرسانی به ۱۴ روستای شهرستان شهربابک در راستای پروژه آبرسانی به ۶۳ روستای استان کرمان و اتمام پروژه‌های آبرسانی به ۴۰۹ روستای استان، در قالب طرح نهضت آبرسانی مرد میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز، سوم خردادماه در روستای لوگرد بخش دهج در شهرستان شهربابک برگزار شد.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه در راستای نهضت محرومیت‌زدایی در حال اجرای فرمان مقام معظم رهبری هستیم، گفت: ما اعتقاد به کار قرارگاهی داریم زیرا سرعت انجام کار را بالا برده و هزینه‌ها را پایین می‌آورد که در استان این امر پذیرفته شده است.

وی با اشاره تنش آبی کرمان، گفت: در تلاش هستیم مشکل تنش آبی استان کرمان را رفع کنیم و در این راستا تاکنون بیش از ۱۲۰۰ روستا در اطلس آبرسانی استان مشخص شده‌اند که از فروردین ماه ۱۴۰۰ تاکنون ۴۰۹ روستا با هماهنگی آبفا، گروه‌های جهادی، خیرین و واقف حاج اکبر ابراهیمی آبرسانی‌ و ۴۷ هزار و ۹۱۰ خانوار شامل ۱۶۷ هزار ۸۵۰ نفر صاحب آب شرب شده‌اند.

انتهای پیام
captcha