ایمان خود را با انس به قرآن تقویت کنیم
کد خبر: 4059454
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

ایمان خود را با انس به قرآن تقویت کنیم

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان با تأکید بر اینکه ایمان خود را با انس به قرآن تقویت کنیم، گفت: خداوند در قرآن افقی روشن را وعده داده است، الگوی ما مبارزان و مجاهدانی هستند که در مسیر انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند و باید دراین مسیر پرافتخار حرکت کنیم.

تیپ لشکر 188 زرهی

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی، نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که سوم خرداد در تیپ ۱۸۸ زرهی زاهدان به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد برگزار شد، گفت: جمله امام خمینی(ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد، برگرفته از آیات قرآنی، احادیث نورانی و معارف اسلامی است.

آیت‌الله محامی افزود: اگر به دنبال پشتیبانی از جانب خداوند متعال و پیشروی در مسیر انقلاب اسلامی هستیم، باید همچنان تقرب به خداوند داشته و ایمان و باور خود را تقویت کرده و زندگی خود را با معارف وفق دهیم تا همواره مورد تأیید خداوند متعال باشیم و در تمامی عرصه‌های پیش رو مورد رحمت، نصرت و یاری خداوند قرار بگیریم.

وی گفت: الگوی ما شهدا، ایثارگران و مجاهدانی هستند که همه هستی خود را در راه دفاع از دین تقدیم کرده‌اند و ما نیز باید تمام تلاش خود را برای اعتلای ایران و ادامه این مسیر پر عزت به کار گیریم زیرا خداوند در قرآن کریم افق روشنی ترسیم نموده و بیان داشته که سرانجام کار متعلق به انسان‌های پرهیزگار است.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه آنچه را که خدا بخواهد تحقق پیدا می کند و آنچه را نخواهد تحقق پیدا نخواهد کرد، ادامه داد: پیروزی و آزادسازی خرمشهر در برابر دشمنان، خواست و اراده خداوند بود.

این مسئول تصریح کرد: ایمان، باور و مجاهدت در راه خدا را با قوت دنبال کنیم تا دست یاری و نصرت خداوند را به همراه داشته باشیم.

آیت‌الله ‌محامی با اشاره به اینکه ایمان خود را با انس به قرآن تقویت کنیم، بیان کرد: خداوند در قرآن افقی روشن را وعده داده است، الگوی ما مبارزان و مجاهدانی هستند که در مسیر انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند و باید در این مسیر پرافتخار حرکت کنیم.

احمد امیری افشار، فرمانده لشکر ۸۸ زرهی سیستان‌وبلوچستان نیز در این مراسم گفت: سوم خرداد به عنوان روز ایثار، پیروزی و مقاومت نامگذاری شده است.

این مسئول افزود: بعد از عملیات گسترده رژیم عراق در ۳۱ شهریور سال ۱۳۵۹ به سرزمین ایران اسلامی، نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه، مرزبانی و انتظامی و در رأس آن بسیج مستضعفان فرمان امام را لبیک گفتند و با همبستگی ضمن متوقف کردن ماشین جنگی دشمن، توانستند آرزوهای پوشالی صدام را در نطفه خفه کنند.

امیری افشار گفت: دفاع جانانه مردم و نیروهای مسلح در عملیات بیت‌المقدس سبب شد تا خواب استکبار جهانی پریشان شود.

وی با بیان اینکه بعد از عملیات طریق‌القدس و فتح‌المبین بخش‌های وسیعی از خوزستان را از حضور دشمن پاک کردیم، افزود: در عملیات بیت‌المقدس رزمندگان ما با عبور از رودخانه کارون و تهاجم وسیع در خطوط جبهه جنوب غرب خوزستان، عملیات را آغاز کردند و ۲۳ روز مقاومت منجر شد که در روزهای سوم خرداد به پیروزی برسد.

فرمانده لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان با تأکید بر اینکه آزادی خرمشهر یک نصرت الهی بود، عنوان کرد: این اراده و مشیت الهی بود که با مجاهدت و یکپارچگی رزمندگان ملت غیور، آزادی خرمشهر محقق شد و امروز نماد ایستادگی و مقاومت است.

امیری افشار گفت: ایران ما، ملت بصیر و آگاه هستند که در برابر موج‌های جدید جنگ رسانه‌ای و ترکیبی که توسط استکبار جهانی به ملت ما تحمیل می‌شود، مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

وی متذکر شد: نظام سلطه و جبهه ضد انقلاب باید بداند که جمهوری اسلامی با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب، همراهی مردم و میراث شهدای گرانقدر همواره بیدار و مقتدر در برابر توطئه‌ها و سنگ‌اندازی دشمن هستند و در مسیر عدالت و سایه اسلام ناب محمدی گام برخواهند داشت.

انتهای پیام
captcha