نشست ریحانه‌های صبور در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4059437
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸

نشست ریحانه‌های صبور در گلستان برگزار شد

نشست ریحانه‌های صبور با موضوع راویان مقاومت با حضور مدیر کل تبلیغات و معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان امروز، ۳ خرداد در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت ویژه برنامه سالروز فتح خرمشهر نشست ریحانه‌های ‌ صبور با موضوع راویان مقاومت با حضور مدیر کل تبلیغات و معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان امروز، ۳ خرداد در سالن اجتماعات سردار شهید سلیمانی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در این مراسم گفت: بزرگواری مادران شهدا به عنوان زینب‌های ‌ انقلاب ستودنی است و این مادران شهدا بودند که با ایثار و از خودگذشتگی فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردند.

حجت‌الاسلام گرزین بیان کرد: امروز ما نیاز داریم به اینکه خاطرات شهدا را بشنویم و برای دیگران بازگو کنیم زیرا این خاطرات زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شده و امنیت و استقلال و آزادی به همراه دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر اهمیت نقش زنان در پیشبرد اهداف و اصلاح جامعه گفت: نقش مادران شهدا در آماده‌سازی رزمندگان اسلام و مجاهدان راه حق بی‌بدیل و انکار ناپذیر است.

حجت‌الاسلام گرزین مادران شهدا را بصیرترین افراد جامعه دانست و بیان کرد: شجاعت و عظمت شهید متاثر و نشات گرفته از مادر ایثارگری است که تربیت فرزندانشان را به ‌بهترین نحو و با معیارهای اسلامی عهده دار بوده است.

وی صبر و شجاعت بی‌بدیل مادران شهدا را الهام گرفته از مکتب حضرت زینب(س) عنوان کرد و ادامه داد: فرزند صالح محصول تربیت صحیح است و در امر تربیت نقش مادر بسیار مهم و اثر گذار است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: باید قدرشناس شهدا، خانواده‌های آنها و پدران و مادرانشان باشیم و بدانیم که اینها چه حقّ بزرگی به گردن کشور؛ انقلاب و نظام و تاریخ ما دارند و کاری نکنیم که وصایا و آرمانهای این جوانان گلگون کفن در سایه تهاجم فرهنگی دشمن لگدمال شود.

 

انتهای پیام
captcha