ملت ایران تا نابودی صهیونیست دست از مبارزه برنمی‌دارد
کد خبر: 4059426
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲

ملت ایران تا نابودی صهیونیست دست از مبارزه برنمی‌دارد

استاندار قزوین گفت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار است؛ ملت ما عاشق مبارزه با صهیونیست است و در این راه محکم ایستاده است و تا نابودی این رژیم منحوس دست از مبارزه برنمی‌داریم.

اعلایی استاندار قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین، در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قزوین که امروز سه‌شنبه ۳ خرداد به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در میدان صبحگاه تیپ ۱۱۶ شهید صفوی برگزار شد، بیان کرد: سوم خرداد برابر با سالروز آزادسازی خرمشهر است و فتح خرمشهر پیامی بزرگ به تاریخ داشت که اگر اداره ایران به دست مردم آن بیفتد اجازه نمی‌دهند حتی یک وجب هم از خاک این کشور کم شود.

استاندار قزوین ادامه داد: ایران در تاریخ خود روزهای سخت و مهمی را پشت سر گذاشته است و در دوره‌های مختلف، بخش‌هایی از خاک و جغرافیای کشور از آن جدا شد ولی در هشت سال دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر مردم اجازه تکرار این موضوع را ندادند.

وی بیان کرد: مردم غیور از زن و مرد در برابر دشمن تا به دندان مسلح ایستادند و اجازه هیچگونه تجاوزی را به خاک این کشور را ندادند و دنیا باید بداند اگر در آن دوران خرمشهر از چنگ دشمنان خارج شد امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار است و هر خواب سوئی که دشمن برای این کشور ببیند، باطل بوده و محکوم به شکست است.

اعلایی با اشاره به ترور شهید صیاد خدایی تصریح کرد: اگر امروز دشمن هنوز دست از توطئه برنداشته و دست به ترور شهید صیاد خدایی می‌زند نشان دهنده پیشرفت ما، صدور انقلاب و عمق استیصال و خفت و خواری دشمنان است.

وی یادآور شد: امروز مراسم تشییع شهید صیاد خدایی برگزار می شود و جوانان ما در این مراسم این پیام را به دشمنان اعلام می کنند که ملت ما عاشق مبارزه با صهیونیست است و در این راه محکم ایستاده است و تا نابودی این رژیم منحوس دست از مبارزه برنمی‌داریم.

انتهای پیام
captcha