مرحله مقدماتی هفتمین مسابقات قرآن فرهنگیان برگزار می‌شود
کد خبر: 4059294
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

مرحله مقدماتی هفتمین مسابقات قرآن فرهنگیان برگزار می‌شود

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از آغاز مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور به میزبانی استان خراسان رضوی خبر داد.

 مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشوربه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش درباره برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان گفت: این مسابقات با هدف تلاش برای انس بیشتر فرهنگیان فرهیخته با مفاهیم بلند قرآن، نهج‌البلاغه و تشویق و ترغیب فرهنگیان مستعد به فراگیری آموزه‌های مذهبی و دینی و به کارگیری این آموزه‌ها در زندگی فردی اجتماعی و انتقال آن به دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ کل و ۱۰ جزء، نهج‌البلاغه و الگوی برتر تدریس احکام نماز برگزار می‌شود که در هر یک از رشته‌ها یک نفر به تفکیک جنسیت از هر اداره آموزش و پرورش به مرحله استانی راه می‌یابند و نفرات برتر استانی در مرحله کشوری با هم به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات به صورت غیر حضوری تا هفت خردادماه ادامه دارد که طی آن آثار فرهنگیان منتخب استان‌ها به دبیرخانه ارسال خواهد شد. 

وی اضافه کرد: مرحله نهایی هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در مشهد مقدس از 4 تا 6 تیرماه برگزار می‌شود. این مسابقات پس از دو سال برگزاری غیرحضوری به دلیل شرایط کرونایی، امسال به صورت حضوری برپا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha