اختتامیه اولین جشنواره قرآنی «تبیان» در زرندیه برگزار می‌شود
کد خبر: 4058577
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
با حضور مهدی قره‌شیخلو

اختتامیه اولین جشنواره قرآنی «تبیان» در زرندیه برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه از برگزاری آیین اختتامیه اولین جشنواره قرآنی «تبیان» با حضور مهدی قره‌شیخلو، قاری بین‌المللی در این شهرستان خبر داد.

اختتامیه جشنواره قرآنی تبیان

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، اختتامیه اولین دوره جشنواره قرآنی«تبیان» سه‌شنبه، سوم خرداد با حضور مهدی قره‌شیخ‌لو، قاری بین‌المللی در زرندیه برگزار می‌شود.

احمد جوانمرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه، با اعلام این خبر به خبرنگار ایکنا گفت: مرحله شهری اولین جشنواره قرآنی «تبیان» بهمن ماه سال 1400 در رده سنی مختلف برگزار شد و برگزیدگان این مرحله به مرحله شهرستانی راه یافتند.

وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی اولین جشنواره «تبیان» هفته پایانی اردیبهشت سال جاری در دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد، اظهار کرد: متسابقان در قالب رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ در سطوح مختلف، ترجمه و مفاهیم با داوری خانم‌ها فاطمه دره‌گرگی و فرخنده شفیعی و محمدرضا صفری و طاهر با یکدیگر رقابت کردند.

جوانمرد از برگزیده شدن 47 متسابق در رشته‌های مختلف قرآنی خبر داد و افزود: در مراسم اختتامیه که با مهدی قره‌شیخ‌لو، قاری بین‌المللی، سینا دلشادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت‌الاسلام مهدی عباسی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام سبزی، منتخب مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت، فرماندار، امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان برگزار می‌شود علاوه بر تجلیل از منتخبان جشنواره از فعالان و خادمان قرآن نیز تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه 500 نفر از فعالان قرآنی در مرحله شهری این جشنواره ثبت‌نام و شرکت کرده‌اند، از راه‌یابی 150 نفر به مرحله شهرستانی خبر داد و گفت: مشارکت مؤسسات فرهنگی قرآن وعترت شهرستان در این جشنواره قابل توجه بود و امید است این جشنواره در سال‌های بعد نیز با قوت بیشتر برگزار شود.

انتهای پیام
captcha