رابطه با قرآن؛ ملاک ارزش گذاری افراد در اسلام
کد خبر: 4058234
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳

رابطه با قرآن؛ ملاک ارزش گذاری افراد در اسلام

مسئول عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی نزاجا شیراز با اشاره به روایتی گفت: در اسلام یکسری ملاک ها  را به عنوان قضاوت کردن معرفی کردند که یکی از این ملاک ها بحث قرآن است و قرآن، افراد را  بر مبنای رابطه آن ها با قرآن ارزش گذاری می کند.

به گزارش ایکنا از فارس، بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده های کارکنان پایور نزاجا شیراز( پشتیبانی منطقه 2) امروز، ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین محسن عبدی، مسئول عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی نزاجا شیراز در این مراسم گفت: این مسابقه، بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم برای خانواده های نیروهای مسلح است که امروز مانند همه یگان ها در این مجموعه نیز برگزار می شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روایت《بهترین شما مردم کسی است که قرآن را فرا بگیرد و به دیگران هم یاد دهد》، افزود:  این ازجمله صریح ترین ملاک هایی است که در دین اسلام برای برتری افراد معرفی شده است، در اسلام یکسری ملاک ها  را به عنوان قضاوت کردن معرفی کردند که یکی از این ملاک ها بحث قرآن است و قرآن، افراد را  بر مبنای رابطه آن ها با قرآن ارزش گذاری می کند.
عبدی در پایان خطاب به شرکت کنندگان در مسابقه تصریح کرد: زمانی که دعوت به مسابقات و جلسات قرآنی می شوید اصلاً واهمه  و هراسی نداشته باشید؛ شما در جلسات حضور داشته باشید تا جایی که ممکن باشد همکاران ما با شما مساعدت می کنند و برای شما سکوی پرش می شوند و شما به جلو سوق می دهند.

انتهای پیام
captcha