دریافت بیش از ۱۵۴ هزار اثر در ۱۳ دوره برگزاری جشنواره علامه حلی
کد خبر: 4058157
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

دریافت بیش از ۱۵۴ هزار اثر در ۱۳ دوره برگزاری جشنواره علامه حلی

دبیر کشوری جشنواره علامه حلی از دریافت ۱۵۴ هزار و ۷۸۳ اثر در طول ۱۳ دوره این جشنواره خبرداد و گفت: سهم استان فارس در ۱۳ دوره جشنواره ۱۱ هزار و ۶۳۲ اثر است.

 دبیر کشوری جشنواره علامه حلیبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصالح مازنی، دبیر کشوری جشنواره علامه حلی، ۲۸ اردیبهشت ماه در هشتمین مراسم اختتامیه جشنواره علامه حلی استان فارس که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ مدرسه علمیه در این جشنواره شرکت می کنند، گفت: جشنواره علامه حلی با هدف تقویت نشاط علمی و گسترش روحیه علمی آغاز شده است.

دبیر کشوری جشنواره علامه حلی از دریافت ۱۵۴ هزار و ۷۸۳ اثر در طول ۱۳ دوره جشنواره علامه حلی توسط دبیرخانه جشنواره خبرداد و گفت: سهم استان فارس در ۱۳ دوره جشنواره علامه حلی ۱۱ هزار و ۶۳۲ اثر است.

وی افزود: در میان آثاری که ارسال شده ۸۴۱ اثر به عنوان اثر برگزیده، شناخته شده است که سهم استان فارس از این تعداد در ۱۲ دوره، ۲۰ اثر بوده است.

مازنی با تصریح اینکه در نخستین دوره از جشنواره استانی شاهد بیشترین اثر از استان فارس بوده ایم، یادآور شد: با تدبیری که شورای سیاست گذاری جشنواره داشته است امسال بخش ویژه اساتید نیز به جشنواره اضافه شد با این شرط که زیر ۵۰ سال باشند که البته اگر زیر ساخت ها تامین شود شروط برداشته می شود.

انتهای پیام
captcha