تأثیر برگزاری همایش‌های فرهنگی بر رونق کتابخانه‌های عمومی
کد خبر: 4058153
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

تأثیر برگزاری همایش‌های فرهنگی بر رونق کتابخانه‌های عمومی

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی با بیان اینکه در مسیر برگزاری همایش‌ها به ظاهر و شکل موضوعات اکتفا نکنیم گفت: مشابه این برنامه در حوزه‌های مختلف اتفاق افتاده و در فضای تولید علم چنین برنامه‌هایی لازم است اما این زمانی به ثمر می‌نشیند که تأثیر برگزاری آن را در کتابخانه‌های عمومی مشاهده کنیم.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشوربه گزارش ایکنا از فارس، مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، عصر دیروز، ۲۸ اردیبهشت‌ماه در مراسم اختتامیه همایش بین‌المللی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی» که در سالن همایش‌های مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری در شیراز برگزار شد، گفت: برپایی چنین برنامه‌ای با این گستره‌، نتیجه یک چرخه عظیم است.

وی با اشاره به گستردگی این همایش افزود: گستردگی دامنه موضوعی، مشارکت واقعی بین‌المللی و ارسال مقاله‌ها در این همایش و پیش نشست‌هایی که برگزار شد اتفاق مهم و اثرگذاری است.

رمضانی با تصریح اینکه ما به دنبال تصدی‌گری در این همایش نیستیم، ادامه داد: در این همایش، حامی بودیم و  تلاش کردیم ارکان مختلفی که برای شکل‌گیری آن لازم بود را کنار هم بیاوریم و حلقه واسط آن ها باشیم.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با بیان اینکه در این مسیر به ظاهر و شکل موضوعات اکتفا نکنیم و به عمق مطالب و اجرای آن مقید باشیم، اظهار کرد: مشابه این برنامه در حوزه‌های مختلف اتفاق افتاده و در فضای تولید علم چنین برنامه‌هایی لازم است اما این زمانی به ثمر می‌نشیند که تأثیر برگزاری آن را در کتابخانه‌های عمومی مشاهده کنیم.

انتهای پیام
captcha