شناسایی ۲۸۸ بیمار جدید کرونایی در کشور
کد خبر: 4057989
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷

شناسایی ۲۸۸ بیمار جدید کرونایی در کشور

وزارت بهداشت از شناسایی 288 بیمار جدید کرونا در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

شناسایی ۲۸۸ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشوربه گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون ۶۴ میلیون و ۴۶۴ هزار و ۴۴۵ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۲۵۷ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۳۷۷ هزار و ۱۸۲ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۹ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۸۸۴ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳۵ هزار و ۵۹۹ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. از دیروز تا امروز، ۲۸ اردیبهشت‌ماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۸۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۶ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۷۴ نفر رسید . متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، هشت بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع‌جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۲۴۴ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۲۶ هزار و ۷۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۷۵۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۱ میلیون و ۸۷۷ هزار و ۸۷۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۵۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۸۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha