لزوم برنامه ریزی جدی برای ارائه خدمات در محلات دورافتاده شهر شیراز
کد خبر: 4057763
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷

لزوم برنامه ریزی جدی برای ارائه خدمات در محلات دورافتاده شهر شیراز

آیت الله دژکام گفت: از آنجا که تمایل داریم مهاجرت از روستا به شهر انجام شود، باید خدمات در محلات دورافتاده بهتر و بیشتر انجام و برنامه ریزی به گونه‌ای اعمال شود که تشویق به مهاجرت دوباره نشود و در روستا‌ها خدمات انجام و از گسترش بی رویه به شهر جلوگیری شود.

به گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در این مراسم ضمن قددرانی از حضور مسئولان جهت شرکت در این جلسه، با اشاره به تحول اقتصادی دولت، گفت: اگر از ابتدا یارانه‌ها به روش صحیح تداوم یافته بود، امروز نیازمند جراحی اقتصادی نبودیم و بنابراین هرکاری لازم است باید همان زمان انجام شود.
 
نماینده رهبر انقلاب در فارس عنوان کرد: پایان هشت سال به چه اوضاعی کشاندند و لطمه بزرگی به کشور وارد شد.
 
امام جمعه شیراز همچنین با اشاره به عملکرد و خدماا ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، گفت: این مجموعه که مربوط به رهبری است هر جا لازم بوده در خدمت نظام و مردم قرار گرفته است.
 
دژکام خاطرنشان کرد: همیشه از کمبود منابع مالی سخن گفته می‌شود، اما در واقع مشکل از کمبود نیست بلکه عدم هماهنگی و ضعف مدیریت است که کار دستمان می‌دهد.
 
این استاد دانشگاه خواستار مشخص شدن چگونگی ارائه خدمات در حاشیه شهر‌ها توسط شورا و شهرداری شد و گفت: از آنجا که تمایل داریم مهاجرت از روستا به شهر انجام شود، باید خدمات در محلات دورافتاده بهتر و بیشتر انجام و برنامه ریزی به گونه‌ای اعمال شود که تشویق به مهاجرت دوباره نشود و در روستا‌ها خدمات انجام و از گسترش بی رویه به شهر جلوگیری شود.
 
انتهای پیام
captcha