رسانه‌ها در مقابل خط تحریف حقایق بایستند
کد خبر: 4057735
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

رسانه‌ها در مقابل خط تحریف حقایق بایستند

فرمانده سپاه عاشورا گفت: از رسانه‌ها انتظار داریم در مقابل هجمه شدید رسانه‌های خارجی و مقابل خط تحریف حقایق بایستند.

سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا، امروز، 27 اردیبهشت‌ماه، در مراسم تکریم و معارفه مسئولین سابق و جدید سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در هیچ یک از قراردادهای قبل از انقلاب، منافع ایران تامین نشده است و انقلاب اسلامی برای ما آزادی و استقلال به ارمغان آورد.

وی به موضوع مذاکرات هسته‌ای اشاره کرده و افزود: در مذاکرات برجام، هدف مسائل هسته‌ای بود اما بعدا مسائل موشکی و حقوق بشر را مطرح کردند، این قلدری و زورگویی است.

سردار عباسقلی‌زاده، با بیان اینکه حقوق بشر مدنظر آمریکا و غرب، بی‌بند و باری و دست کشیدن از اخلاق و دیانت است، گفت: بزرگترین دستاورد مذاکرات هسته‌ای این بود که ثابت شد، آمریکا قابل اعتماد نیست و ادعای حل مشکلات با مذاکره با آمریکا صحیح نیست.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود در برجام عمل کرد، تحریم‌ها نه تنها رفع نشد بلکه شدیدتر شد.

وی با اشاره به نقش برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یاری رساندن به مردم گفت: رسالت سپاه در کنار تامین امنیت، مطالبه گری از قوای سه گانه در مسائل مردم است و سپاه هیچ گاه برای خود کار نکرده و کنار مردم بوده و خواهد ماند.

سردار عباسقلی‌زاده ضمن تاکید بر خدمات رسانی سپاه به مردم و اقشار آسیب پذیر، ادامه داد: امسال سپاه، ساخت ۳۰۰۰ مسکن ملی و آبرسانی به مناطق محروم استان را در برنامه دارد.

وی در مورد حمایت سپاه از حوزه ورزش در استان نیز گفت: سپاه به دلیل پتانسیل خود و با هدف حمایت از جوانان، در سال‌های نه چندان دور تیم‌های ورزشی فجر و مقاومت را راه اندازی کرد و چند سال نیز تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز را مدیریت کرد سپس به دلیل مسائلی، این باشگاه به طور قانونی به بخش خصوصی واگذار شد و اکنون سپاه هیچ نقشی در مدیریت این تیم ندارد.

فرمانده سپاه عاشورا به طرح اصلاح یارانه‌ها نیز پرداخته و گفت: سپاه در اجرای توزیع عادلانه یارانه‌ها به دولت کمک می‌کند و حامی مردم است تا بر مشکلات آنها غلبه شود.

وی به اقدامات سپاه عاشورا در استان برای اجرای صحیح طرح هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرده و افزود: در پنج روز اخیر در استان ۶۳ و نیم تن روغن خوراکی، بیش از ۶۰ تن ماکارونی، هفت تن آرد، چهار تن تخم مرغ، پنج تن حبوبات و.... توسط اطلاعات سپاه عاشورا کشف شده و جهت توزیع بین مردم به سازمان تعزیرات واگذار شده است.

سردار عباسقلی‌زاده به نقش برجسته سپاه عاشورا در مقابله با همه گیری کرونا اشاره کرده و گفت: سپاه و بسیج در امر واکسیناسیون علیه شیوع ویروس کرونا بطور جدی وارد میدان شد و امروز شاهد هستیم فوتی‌های کشور به کمتر از ۲۰ نفر رسیده اما کشور مدعی همچون آمریکا در مدیریت کرونا وامانده است.

وی به جایگاه برجسته رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی تاکید کرده و گفت: از رسانه‌ها انتظار داریم در مقابل هجمه شدید رسانه‌های خارجی و مقابل خط تحریف حقایق بایستند.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان گفت: تلاش ما حمایت حداکثری از رسانه‌های استان است و به آزادی رسانه کاملا معتقدیم.

گفتنی است؛ در این مراسم از رامین نظامی خواه مسئول سابق سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی تکریم و جواد بیرام زاده بعنوان مسئول جدید این سازمان معرفی شد.

انتهای پیام
captcha