عزت جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست
کد خبر: 4057197
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

عزت جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: پایداری و عزت انقلاب اسلامی مرهون شهدایی است که از آبرو و حیثیت خود گذشته‌اند تا انقلاب زنده بماند و تجلیل و دیدار با خانواده شهدا زنده نگه داشتن یاد شهداست.

دیدار با  خانواده محمد شفیع اکبریبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس حاجی‌پور، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز پیش از ظهر امروز، 25 اردیبهشت در دیدار با خانواده شهدای روحانی محمدتقی دستغیب و محمد شفیع اکبری در شیراز گفت: روحانیت نسبت به سایر اقشار بیشترین شهدا را تقدیم انقلاب کرده است.

حاجی‌پور با بیان اینکه کنگره ۴ هزار شهدای روحانی چهارم خرداد در شهر قم برگزار می‌شود گفت: دیدار و تجلیل از شهدای روحانی در شیراز و استان فارس تا قبل از برگزاری کنگره از جمله برنامه‌هاست تا یاد و خاطره این قشر از شهدا گرامی داشته شود.

وی تصریح کرد: پایداری و عزت انقلاب اسلامی مرهون شهدایی است که از آبرو و حیثیت خود گذشته‌اند تا انقلاب زنده بماند و این تجلیل و دیدار زنده نگه داشتن یاد شهدا و تقدیر از خانواده شهیدان است.

یادآور می‌شود در این دیدار با اهدای لوح و تابلو فرش منقش به شهید تقدیم برادر شهید محمد شفیع اکبری و همسر شهید محمدتقی دستغیب گردید.

 

انتهای پیام
captcha