جهاد تبیین با بیان حقایق و خدمات نظام شناخته می‌شود
کد خبر: 4057146
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

جهاد تبیین با بیان حقایق و خدمات نظام شناخته می‌شود

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه گفتمان دولت سیزدهم برگرفته از گفتمان انقلابی است، گفت: امروز جهاد تبیین با بیان حقایق و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی شناخته می‌شود و با توجه به این موضوع، مدیران و مسئولان نباید در انجام وظایف خود کوتاهی کنند.

بهرام ستاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، بهرام ستاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، 25 اردیبهشت در مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان کوهدشت، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نعمت است که مدیران همواره باید آن را به یاد داشته باشند و هرگز اجازه ندهند که حق و باطل با هم یکی شود.

وی با بیان اینکه حقایقی در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که باید ضمن تبیین در جامعه، از پنهان کردن آنها جلوگیری شود، ادامه داد: نعمت جمهوری اسلامی می‌تواند به‌عنوان الگویی در سایر جوامع مورد توجه قرار گیرد و لازم است به‌عنوان وظیفه شرعی و قانونی، در راستای بیان حقایق نظام تلاش و کوشش شود.

ستاری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بی‌شک راه دشواری در پیش دارد و گذر از این راه، مردان میدان خود را می‌طلبد، تصریح کرد: در بحث جهاد تبیین، تلاشی به‌عنوان جهاد شناخته می‌شود که دشمن‌شناسی در آن به‌خوبی دیده شود و هرگونه سعی و تلاشی باید با بینش همراه باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان یادآور شد: امروز جهاد تبیین با بیان حقایق و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی شناخته می‌شود و با توجه به این موضوع، مدیران و مسئولان نباید در انجام وظایف خود کوتاهی کنند. ملت ایران همواره در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت‌قدم بوده و با بصیرت عمل کرده‌اند و نباید اجازه داد با کوتاهی و سستی در امورات، حقوق مردم تضییع شود.

وی بیان کرد: گفتمان دولت سیزدهم که برگرفته از گفتمان انقلابی است می‌تواند با شکستن حصارها و با رویکردی جهادی و انقلابی عرصه را برای خدمت به آحاد مردم مهیا کند.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم محمد مرادی‌کفراج به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کوهدشت معرفی شد.

انتهای پیام
captcha