شکل‌گیری اتاق‌ فکر دشمن در راستای اسلام‌هراسی است
کد خبر: 4056725
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۹

شکل‌گیری اتاق‌ فکر دشمن در راستای اسلام‌هراسی است

معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با بیان اینکه تنها راه ضد امپریالیسم جهانی تفسیر قرآن کریم است، گفت: اتاق فکر دشمن تلاش خود را در مقابل دین مبین اسلام با قالب‌های گوناگون به‌کار گرفته است.

معین سامانیان، معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارسمعین سامانیان، معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به موج جدید اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی در کشورهای اروپایی گفت: آنچه که از دهه ۱۹۸۰ میلادی در دستور کار دشمنان قرار گرفته است، همواره پروژه‌ای تحت عنوان اسلام‌هراسی بوده است که با حادثه ۱۱ سپتامبر این موضوع را به اوج خود رساندند.

وی افزود: اتاق فکر دشمن تلاش خود را در مقابل دین مبین اسلام با قالب‌های گوناگون به کار گرفته است که رهبر معظم انقلاب از این موضوع به عنوان جنگ شناختی اشاره فرمودند.

سامانیان با اشاره به آیه 32 سوره توبه «يُرِيدُونَ أَنْ يُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ؛ مى‏‌خواهند نور خدا را با سخنان خويش خاموش كنند ولى خداوند نمى‏‌گذارد تا نور خود را كامل كند هر چند كافران را خوش نيايد»، گفت: دین روشنگر اسلام به عنوان تنها دین الهی است که انسان‌ها را دائماً به تفکر در جهان خلقت دعوت می‌کند، امروزه به بزرگترین ترس و خوف دشمنان تبدیل شده است چرا که تنها راه ضد امپریالیسم جهانی تفسیر قرآن کریم است.

معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی‌فقیه در استان فارس اظهار کرد: تنها راه نجات مسلمانان همان‌گونه رهبر معظم انقلاب فرمودند قرآن است که امروزه پس میلیتاریزه شدن ملل دنیا توسط مستکبرین تصمیم‌گیر ناتو می‌تواند در برابر جنگ شناختی دشمن به بیداری مردم دنیا کمک کند.

وی با بیان اینکه امروزه شاهد هستیم استقبال بسیار عجیبی از دین اسلام ایجاد شده است و در شمال اروپا یا آمریکای مرکزی موج اسلام‌خواهی به وقوع پیوسته است، گفت: مردم دنیای امروز تشنه اراده سبزی هستند تا از این وضعیت اسفناک ایجاده شده خارج شوند و بر اساس وعده صدق الهی شاهد خواهیم بود که «وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ؛ و خواستيم بر كسانى كه در آن سرزمين فرو دست‏ شده بودند منت نهيم و آنان را پيشوايان [مردم] گردانيم و ايشان را وارث [زمين] كنيم». (آیه 5 سوره قصص).

انتهای پیام
captcha