برگزاری هشتمین دوره طرح ملی «رحله» در یزد
کد خبر: 4056132
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷

برگزاری هشتمین دوره طرح ملی «رحله» در یزد

مسئول طرح ملی «رحله» در استان یزد از برگزاری هشتمین دوره این طرح با هدف حفظ 3 جزء قرآن کریم در مدت 50 روز ویژه سنین 14 تا 22 سال خبر داد.

سیدکاظم میرجلیلی، مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه یزدحجت‌الاسلام سیدکاظم میرجلیلی، مسئول طرح ملی رحله شعبه یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: یکی از شعب مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در یزد واقع شده که قرار است با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه یزد طرح حفظ شبانه‌روزی را اجرا کند.

وی ادامه داد: طرح رحله به صورت شبانه‌روزی و در مدت 50 روز ویژه سنین 14 تا 22 سال در بخش برادران اجرایی می‌شود که نوجوانان و جوانان در قالب این طرح در مدت زمان تعیین شده به حفظ سه جزء قرآن کریم خواهند پرداخت.

میرجلیلی بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند با مراجعه به سایت مؤسسه بیت‌الاحزان و با درج اطلاعات مشخص شده نسبت به ثبت‌نام در این دوره اقدام کنند و یا برای کسب دریافت بیشتر با شماره 09162518412 تماس بگیرند.

مسئول طرح ملی رحله در استان یزد برگزاری اردو، مسابقات فرهنگی و ورزشی، کلاس‌های فوق برنامه با حضور اساتید مجرب و اعطای مدرک معتبر پایان دوره را از مزایای شرکت در این طرح بیان کرد. 

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۳:۵۵
0
0
چقدر طرح جامع و خوبی هست
تشکر فراوان
captcha