معلمان آینده جامعه را تضمین می‌کنند
کد خبر: 4055834
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸

معلمان آینده جامعه را تضمین می‌کنند

فرمانده نیروی انتظامی فارس با بیان اینکه باید همه به معلم احترام ویژه‌ای قائل شوند چرا که این جایگاه مهمی است که بعد از جایگاه معصومین و ائمه و والدین قرار دارد، گفت: معلمان آینده جامعه را تضمین می‌کنند پس باید به مرحله‌ای برسیم که در مقابل معلمان ادای احترام شود.

دیدار رئیس پلیس فارس با مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استانبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 19 اردیبهشت در دیدار با مدیرکل و اعضای شورای معاونین اداره‌کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به جایگاه تعلیم و تعلم در اسلام گفت: در دین اسلام جایگاه معلم بسیار بالا است تا جایی که در روایت آمده است هر کس چیزی را به من بیاموزد مرا بنده خود کرده است.

وی بر ضرورت حفظ ارزش معلمان تأکید کرد و گفت: باید همه به معلم احترام ویژه‌ای قائل شوند چرا که این جایگاه مهمی است که بعد از جایگاه معصومین و ائمه و والدین قرار دارد.

حبیبی با اشاره به نوع نگاه به جایگاه معلم گفت: معلمان آینده جامعه را تضمین می‌کنند پس باید به مرحله‌ای برسیم که در مقابل معلمان ادای احترام شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه اگر می‌خواهیم که جامعه ما با ارزش شود باید آموزش و پرورش محور قرار بگیرد، گفت: به منظور ایجاد کارگروه‌های تخصصی برای تهیه بسته‌های آموزشی و تبیین آسیب‌های اجتماعی و شبهات، حاضریم که ظرفیت‌های مورد نیاز را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این دیدار با اشاره به ایجاد تفاهم‌نامه بین دو مجموعه گفت: قرار گرفتن ظرفیت معاونت اجتماعی و معاونت پرورشی آموزش و پرورش در کنار یکدیگر و تنظیم راهکارهایی تخصصی می‌توان در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر باشد.

وی افزود: در این دوران کرونا که دانش‌آموزان حضور بیشتری در فضای مجازی داشتند، باعث می‌شود که تهدیداتی برایشان پیش آید که به عنوان مثال با استفاده از ظرفیت آموزشی کارشناسان پلیس فتا می‌توان با آموزش‌های مدون و حساب شده‌ای آن‌ها را کاهش داد.

انتهای پیام
captcha