برگزاری آیین تجلیل از معلمان سرآمد و منتخب کردستان
کد خبر: 4055309
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹

برگزاری آیین تجلیل از معلمان سرآمد و منتخب کردستان

آیین تجلیل از معلمان سرآمد و منتخب استان کردستان که کردستان شامگاه گذشته، 17 اردیبهشت‌ماه در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج برگزار شد.

برگزاری آیین تجلیل از معلمان سرآمد و منتخب کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان؛ عبدالله رشیدی‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در آیین تجلیل از معلمان سرآمد و منتخب استان کردستان که کردستان شامگاه گذشته، 17 اردیبهشت‌ماه در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی با اشاره به جایگاه والای معلمان اظهار کرد: معلمان با ایثار و فداکاری خود رسالت هدایت جامعه را بر عهده گرفته و در این حوزه نقش‌آفرینی می‌کنند چراکه پیشرفت‌های کشور حاصل تلاش معلمان بوده است.

وی افزود: شهدای والامقام که به‌خاطر اهداف انقلاب اسلامی جان شیرین خود را تقدیم کردند یک روزی شاگرد معلمان بودند و این افتخار ارزشمند نصیبشان شد.

معاون استاندار کردستان بیان کرد: اگر دشمن امروز قصد نفوذ دارد و شهدای والامقام همچون شهید سلیمانی را ترور کردند، به خاطر علم، توانمندی و تأثیرشان در پیشرفت کشور و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بوده است؛ امروز نیز دشمنان به خاطر هوشیاری و بصیرت معلمان همواره با شکست مواجه‌اند.

تربیت دانش‌‎آموزان برجسته، انقلابی و با اخلاق

حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه این مراسم با تبریک گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: شأن و جایگاه معلم به گونه‌ای است که دانش‌آموزانی برجسته، انقلابی، ارزشی و با اخلاق همچون شهید بهنام محمدی در جامعه پرورش می‌دهند.

وی با اشاره به جایگاه متعالی معلمان در سطح جامعه افزود: امروز جایگاه معلم بر کسی پوشیده نیست و معلمان در کنار حفظ جایگاه خود در عرصه مقابله با جریان انحرافی نیز تلاش کرده‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به انتظارات والدین و افراد جامعه از معلمان اشاره و بیان کرد: معلمان گرچه با مشکلاتی مواجه‌اند اما انتظار از آنان برای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر کشور زیاد است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بر علم‌آموزی و پیشرفت علمی کشور تأکید داشته و در این‌باره فرموده‌اند از این حوزه باید حمایت شود بنابراین باید همه با هم برای پیشرفت علمی کشور بکوشیم.

حسینی علم را سکوی حرکت به سمت قله‌های توسعه و پیشرفت دانست و تأکید کرد: فنداسیون تحقق پیشرفت‌ همه جانبه کشور در علم نهفته شده است.

وی با اشاره به جایگاه والای معلمان یادآور شد: همه ما نسبت به مقام والای معلمان سر تعظیم فرود آورده و هیچ‌ گاه خوبی، نقش، اهمیت و زحمات کار آنان را فراموش نخواهیم کرد.

هاشم ناظمی‌‌جلال، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در ادامه گفت: امسال از 12 لغایت 18 اردیبهشت‌ماه برنامه‌های مختلفی متناسب با ایام گرامیداشت مقام معلم در استان کردستان برگزار شد و مراسم امروز نیز به پاس قدردانی از زحمات معلمان کردستان برگزار شده است.

وی در پایان یادآور شد: در این دوره مدیریت به نقش و جایگاه معلمان در تمام برنامه‌ها توجه می‌شود و در راستای پیگیری مشکلات آنان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم از معلمان منتخب و سرآمد استان کردستان با حضور مسئولان استانی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha