پرونده قاتل شهید رنجبر رسیدگی مجدد می‌شود
کد خبر: 4055236
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰

پرونده قاتل شهید رنجبر رسیدگی مجدد می‌شود

رئیس کل دادگستری فارس با بیان اینکه برای پرونده قاتل شهید علی‌اکبر رنجبر در روز ۲۴ اردیبهشت وقت رسیدگی مجدد در نظر گرفته شده است، گفت: این اتفاق به دستور دیوان عالی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس، امروز، 17 اردیبهشت با اشاره به آخرین روند رسیدگی به پرونده قاتل شهید رنجبر بیان کرد: پرونده قاتل شهید رنجبر در استان فارس رسیدگی و حکم قصاص صادر شد.

وی ادامه داد: این پرونده با اعتراض وکیل محکوم، به شعبه ۲ دیوان عالی کشور ارسال شد. وکیل متهم اعتراض داشت که شاید متهم دچار اختلالات روحی و روانی باشد و پرونده باید به هیئت کارشناسی پزشکی قانونی برود تا آن‌ها نیز نظرشان را بدهند.

موسوی اضافه کرد: نظر بدوی کارشناس پزشکی قانونی مبنی بر این بود که متهم، هیچگونه اختلال روحی و روانی ندارد که پرونده با این دلایل، به استان فارس ارسال شد. شعبه دادگاه یک کیفری فارس مجددا پرونده را به پزشکی قانونی ارسال کرد و هیئت پزشکی قانونی، این نکته را تایید کرد که متهم هیچ مشکل روحی و روانی عمده‌ای نداشته است.

رئیس کل دادگستری فارس با بیان اینکه این پرونده در ۲۴ اردیبهشت مجدد رسیدگی می‌شود، گفت: دستور دیوان این بود که وقت رسیدگی مجدد برای این پرونده تعیین شود. امیدواریم در زمان مقرر، دادگاه برگزار و رسیدگی مجدد انجام شود.

انتهای پیام
captcha