اقامه نماز عید فطر در ۸۰ بقعه متبرکه شاخص فارس
کد خبر: 4054147
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

اقامه نماز عید فطر در ۸۰ بقعه متبرکه شاخص فارس

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از اقامه نماز عید سعید فطر در 80 بقعه متبرکه شاخص این استان خبر داد و گفت: همچنین 200 مسجد و حسینیه نیز در سطح استان فارس پذیرای نمازگزاران عید فطر هستند.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به در پیش رو بودن عید سعید فطر گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر اماکن مذهبی و بقاع متبرکه برای اقامه نماز عید فطر آماده شده‌اند.

وی افزود: از میان آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه تعداد ۸۰ بقعه شاخص استان که دارای فضای بزرگ و رو باز جهت اقامه نماز بوده‌اند، برای اقامه نماز عید سعید فطر انتخاب شده است.

موسوی بیان کرد: در شیراز از جمله این بقاع متبرکه می‌توان به حرم‌های مطهر امامزادگان سیدعلاءالدین حسین(ع)، علی‌بن حمزه(ع)، شاهداعی الی الله(ع)، سیدمحمد(ع) قصردشت، سیدمحمد(ع) محله صغاد، سیدمحمد(ع) دهپیاله، سیدتاج‌الدین غریب(ع)  اشاره کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس همچنین گفت: علاوه بر بقاع متبرکه شاخص فارس تعداد ۲۰۰ مسجد و حسینیه در سطح استان فارس نیز با حضور مبلغان اعزامی به اقامه نماز عید می‌پردازند.

وی با بیان اینکه اقامه نماز در ساعت ۷ صبح خواهد بود، افزود: استفاده از ماسک برای نماز گزاران الزامی است ضمن آنکه توصیه می‌شود به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا جانماز و مهر شخصی نیز به همراه شرکت‌کنندگان در نماز عید باشد.

انتهای پیام
captcha