کمک یک میلیارد ریالی خیران زرین‌دشت به زندانیان نیازمند
کد خبر: 4054095
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

کمک یک میلیارد ریالی خیران زرین‌دشت به زندانیان نیازمند

رئیس زندان داراب از جمع‌آوری بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک‌های خیرین شهرستان زرین دشت در مراسم جشن گلریزان این شهرستان خبر داد.

جشن گلریزان زرین دشتبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با ماه مبارک رمضان، مراسم جشن گلریزان با هدف آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد امروز، 11 اردیبهشت در شهرستان زرین دشت برگزار شد.

جواد بهزادی، رئیس زندان داراب در این جلسه از جمع‌آوری بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک‌های خیرین شهرستان زرین دشت در مراسم جشن گلریزان این شهرستان خبر داد و گفت: مبالغ اهدایی نیکوکاران به حساب ستاد دیه واریز خواهد شد.

وی با قدردانی از کمک‌های نیکوکاران و خیران در این اقدام خداپسندانه افزود: بر اساس روال گدَشته، ستاد دیه سالانه بیش از چند برابر مبالغ اهدایی خیران، برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد هزینه خواهد کرد.

محمدامین انصاری، رئیس دادگستری زرین‌دشت هم با اشاره به برگزاری جشن گلریزان و اهتمام خیران زرین‌دشتی به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مددرسانی به خانواده‌های نیازمند زندانیان گفت: بر اساس آموزه‌های دینی نتایج هر گونه اقدام خیر و یا شر انسان‌ها، علاوه بر جهان آخرت، در همین دنیا هم به صاحبان اعمال و خانواده‌های آنان خواهد رسید.

وی با بیان مواردی از قوانین حقوقی و جزایی اضافه کرد: با فرهنگ‌سازی و آگاهی افراد جامعه از سوی صاحبان قلم و اندیشه می‌توان به کاهش جمعیت زندانیان و آسیب‌های اجتماعی جامعه کمک کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دروندپور، امام جمعه زرین‌دشت نیز به آیات و روایاتی در کمک‌ به نیازمندان جامعه اشاره و کمک‌ به رهایی افراد نیازمند و محکومان مالی جرائم غیرعمد و همچنین کمک به خانواده‌های زندانیان نیازمند را از مصادیق بارز آیات و روایات دین مبین اسلام عنوان کرد و همت بلند خیران در کمک به این امر خداپسندانه را خواستار شد.

غلامعباس مظلومی، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان زرین‌دشت هم با ارائه گزارشی از اقدامات انجمن در ایام گذشته از مساعدت و اقدامات خیرخواهانه خیران بزرگوار زرین دشت در کمک به خانواده‌های مظلوم و محروم زندانیان قدردانی کرد و توجه بیشتر مردم و مسئولان در فرهنگ‌سازی و مساعدت به خانواده‌های زندانیان نیازمند را خواستار شد.

انتهای پیام
captcha