تمدید مهلت ثبت‌نام در همایش بین‌المللی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی»
کد خبر: 4053942
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳

تمدید مهلت ثبت‌نام در همایش بین‌المللی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی»

مهلت ثبت‌نام برای حضور در همایش بین‌المللی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی؛ ایده‌ها، تجربه‌ها و الگوها» و دوره آموزشی «خدمات در کتابخانه‌های عمومی» تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

همایش بین‌المللی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی»به گزارش ایکنا از فارس، با توجه به درخواست مکرر کاربران و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم، با اعلام دبیرخانه، مهلت ثبت‌نام برای حضور در همایش بین‌المللی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی؛ ایده‌ها، تجربه‌ها و الگوها» و دوره آموزشی «خدمات در کتابخانه‌های عمومی» تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

این در حالی است که پس از تکمیل ظرفیت شرکت در چهار کارگاه «دوره خدمات در کتابخانه‌های عمومی» با توجه به درخواست‌های بیشتر برای حضور در این رویداد و افزوده شدن ۲۰۰ نفر به ظرفیت این دوره، فرصت ثبت‌نام در کارگاه‌ها فراهم شده و کتابداران و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این دوره ثبت‌نام کنند.

همچنین زمان ثبت‌نام حضور در همایش بین‌المللی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی» نیز تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند تا این تاریخ نسبت به ثبت‌نام حضوری یا مجازی اقدام کنند.

بنا بر این گزارش، همایش بین‌المللی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی» روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در شیراز برگزار می‌شود. حضور در این همایش به دو صورت مجازی و حضوری امکان‌پذیر است و برای شرکت‌کنندگان حضوری در همایش نیز گواهی صادر خواهد شد.

استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه با پرداخت مبلغ ۵ میلیون ریال و دانشجویان، کتابداران و داوطلبان آزاد نیز با پرداخت مبلغ ۳ میلیون ریال می‌توانند در این همایش به صورت حضوری شرکت کنند.

دانشجویان، کتابداران و داوطلبان آزاد عضو انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران نیز از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار خواهند بود.

همچنین دوره آموزشی همایش بین‌المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی با عنوان «خدمات در کتابخانه‌های عمومی» شامل چهار کارگاه تخصصی نیز ۲۶ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. این دوره شامل  کارگاه تخصصی «آموزش عملی طراحی خدمت برای کتابخانه‌های عمومی»، «اصول طراحی خدمات کتابخانه برای گروه‌های خاص»، «خدمات کتابخانه‌های عمومی: مبانی، الگوها، نمونه‌های موفق» و «بازاریابی خدمات در کتابخانه‌های عمومی: از مفهوم تا عمل» است که به دو صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی hamayesh.ipla.ir/fa و پنل کاربری خود، نسبت به ثبت نام حضوری و یا مجازی همایش و دوره آموزشی این رویداد بین‌المللی اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha