عیدانه‌های شبکه فارس در عید فطر
کد خبر: 4053941
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

عیدانه‌های شبکه فارس در عید فطر

صدا و سیمای فارس به مناسبت عید فطر ویژه برنامه‌های متنوع، شاد و مفرحی را برای بینندگان و شنوندگان در نظر گرفته است.

نماز عید فطر، حرم شاهچراغ(ع)، پوشش تصویری به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای فارس، علیرضا باغبان‌منش، معاون سیمای مرکز فارس امروز، 10 اردیبهشت با اشاره به در پیش رو بودن عید سعید فطر گفت: صبح روز عید فطر، ساعت 7 صبح، اقامه نماز عید فطر از حرم مطهر شاهچراغ(ع) به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های متنوع، شاد، مفرح و سرگرم‌کننده‌ای برای بینندگان تدارک دیده شده است، افزود: در صورتی که دوشنبه عید فطر اعلام شود ویژه برنامه شبکه فارس به مناسبت عید فطر از دوشنبه تا چهارشنبه و در صورتی که سه‌شنبه عید فطر اعلام شود این ویژه برنامه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه از سیمای فارس پخش خواهد شد.

باغبان‌منش ادامه داد: این ویژه برنامه زنده ساعت 09:30 تا 12:30 با دعوت از مجریان شبکه فارس، نخبگان، ورزشکاران، هنرمندان و شاعران برجسته استان، برگزاری مسابقه، طنز و اجرای خوانندگان مطرح فارس روی آنتن می‌رود.

معاون سیمای فارس تصریح کرد: پخش سه فیلم سینمایی هر روز ساعت 14 ، برنامه کودکان و نوجوان ویژه عید فطر و پخش برنامه پرمخاطب پسین دلگشای رادیو فارس از سیمای شبکه فارس ساعت 18:30 تا 19:30 به صورت زنده از دیگر برنامه‌های شبکه فارس به مناسبت عید فطر است.

وی با بیان اینکه برنامه دلگشا ویژه عید فطر از شامگاه عید هر شب ساعت 21:15 تا 23 زنده از سیمای فارس پخش خواهد شد، گفت: به دلیل تقارن ایام عید فطر با هفته معلم و هفته کارگر با دعوت از این قشرهای زحمتکش و ارزشمند در برنامه دلگشا تلاش می‌شود برنامه شاد و بانشاطی برای بینندگان پخش شود.

یاسر جمالی، معاون صدای مرکز فارس هم گفت: به مناسبت دو روز تعطیلی عید فطر برنامه‌های شاد و پرمخاطب نارنجستان ساعت 9:30 تا 11 و  پسین دلگشا ساعت 18:30 تا 19:30 از رادیو فارس به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی تصریح کرد: این دو ویژه برنامه شامل بخش‌های طنز، ترانه، موسیقی و سرودهای شاد و عیدانه، نمایش، تلفن و پیامک‌های مخاطبان، گزارش‌های مردمی، ارتباط با شهرستان‌ها و اطلاع از حال و هوای عید فطر در این مناطق خواهد بود.

ابوالحسن کرمی، معاون خبر شبکه فارس هم با بیان اینکه بخش‌های خبری 16 رادیو و 20:45 و 23:15 تلویزیون رویدادهای استان در ایام عید را به سمع و نظر مخاطبان می‌رسانند، افزود: پخش نماز عید فطر در شیراز و شهرستان‌ها، گزارش‌های شاد مردمی، گزارش در خصوص فضایل و اعمال عید فطر در دستور کار معاونت خبر فارس قرار دارد.

خورشیدسوار، معاون فضای مجازی شبکه فارس هم گفت: پوشش و اطلاع‌رسانی زمان و مکان عید سعید فطر با طراحی اینفوگرافی، پرداختن به جلوه‌های ویژه نماز عید فطر و نماهنگ آداب و سنن اهل سنت جنوب فارس در خصوص عید فطر از مهم‌ترین برنامه‌های فضای مجازی شبکه فارس است.

انتهای پیام
captcha