طرح ملی حفظ قرآن دانشگاهیان در فارس اجرا می‌شود
کد خبر: 4053827
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

طرح ملی حفظ قرآن دانشگاهیان در فارس اجرا می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های فارس از اجرای طرح ملی حفظ قرآن ویژه دانشگاهیان در این استان خبر داد و گفت: ثبت‌نام این طرح از ابتدای اردیبهشت‌ماه جاری آغاز شده است.

حجت‎الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های فارسحجت‎الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از اجرای طرح ملی حفظ قرآن ویژه دانشگاهیان در این استان خبر داد و گفت: ثبت‌نام این طرح به صورت همزمان با سراسر کشور از ابتدای اردیبهشت‌ماه جاری آغاز شده است.

وی با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب که سفارش کردند تا جوانان به سمت حفظ قرآن بروند و از استعدادها و حافظه خودشان در این راه استفاده کنند، افزود: طرح مذکور شامل حفظ 5، 10، 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم که دانشگاهیان می‌توانند در آن ثبت‌نام کنند.

مقامی با بیان اینکه در این دوره علاوه بر حفظ قرآن، آشنایی اجمالی با مفاهیم آیات قرآن کریم هم آموزش داده خواهد شد، افزود: دانشجویان، اساتید، کارکنان و خانواده دانشگاهیان می‌توانند در طرح مذکور شرکت کنند.

مسئول نهاد نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های فارس اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح ملی می‌توانند عدد یک را به سامانه 3000886 پیامک کنند.

وی در پایان یادآور شد: طرح ملی حفظ قرآن کریم به همت شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور و با همکاری دانشگاه‌ها و نهادهای مختلفی نظیر سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، وزارت بهداشت، وزارت علوم، دانشگاه آزاد اسلامی و غیره اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha