کمک 5 میلیارد ریالی خیران داراب به زندانیان نیازمند
کد خبر: 4053559
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

کمک 5 میلیارد ریالی خیران داراب به زندانیان نیازمند

در جشن گلریزان شهرستان داراب، 5 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط خیران جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در این شهرستان اهدا شد.

جشن گلریزان داراب به گزارش ایکنا از فارس، در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و كم درآمد جامعه و كمك به محكومین جرایم غیر عمد و مالی، مراسم معنوی جشن گلریزان امروز، 9 اردیبهشت در تالار قصرمهتاب بخش جنت شهرستان داراب برگزار شد که در آن 5 میلیارد و 50 میلیون ریال توسط خیران نیکوکار به این کار اهدا شد.

صادق صادقی، رئیس دادگستری داراب در این مراسم گزارشی جامع از جشن نیكوكاری در سال گذشته و اقداماتی كه در زمینه آزادسازی مددجویان واجد شرایط انجام پذیرفته ارائه کردو گفت: هر کجا و در هر نهادی که با کمبود مواجه می‌شویم، خیران با کرم و همت خود کمک می‌کنند تا ما بتوانیم مشکلات شهرستان و مشکلات مردم را حل کنیم.

وی هدف از برگزاری جشن گلریزان را آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد دانست و اظهار  امیدواری کرد: با جذب کمک‌های خیرین ضمن فراهم شدن زمینه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از آسیب‌های اجتماعی بیشتر به اینگونه از اقشار جامعه خصوصاً فرزندان آنها کاسته شود و به آغوش گرم خانواده بازگشت کنند.  

صادقی بیان کرد: در حال حاضر شهرستان داراب به دلیل خشکسالی با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه است که این امر باعث شده تعداد زندانیان جرایم غیرعمد افزایش یابد که بحمد الهی خیرین شهرستان در این زمینه همیشه با کمک‌های نقدی و غیرنقدی از قبیل تهیه بسته‌های معیشتی جهت خانواده ‌بی بضاعت خصوصا در ایام کرونا با ما همکاری داشته‌اند.

انتهای پیام
captcha