مقاومت ملت ایران برای مقابله با استکبار تمامی ندارد
کد خبر: 4053499
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

مقاومت ملت ایران برای مقابله با استکبار تمامی ندارد

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این ملت بالاخره با سرسختی و مقاومت شر استکبار را از سرجهانیان کم می‌کند.

آیت الله دژکام در راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز به گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 9 اردیبهشت ماه در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز با اشاره به حضور گسترده و منسجم مردم در شرایط دشوار اقتصادی جامعه در این مراسم، گفت: این ملت بالاخره با سرسختی و مقاومت شر استکبار را از سرجهانیان کم می‌کند.

وی با بیان اینکه مسلما مردم ایران همان گروهی هستند که در متون دینی ما پیش‌بینی شده‌ است، افزود: ملت ایران همان ملتی هستند که با کمال سرسختی و مقاومت، عزت اسلامی را برای دوره آخر الزمان می‌خرند و شر استکبار و آمریکا و اسرائیل را از سر جهانیان کم و کوتاه می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: امروز این مردم، بار دیگر به صحنه آمدند تا فریاد مقاومت و ایستادگی خود را به گوش جهانیان برسانند.

آیت‌الله دژکام تصریح کرد: این مردم آمدند تا بار دیگر همین فریاد را به گوش جهانیان برسانند که هرچه می‌خواهید ظلم کنید، مشت مظلوم مردم ایران محکمتر بر سرتان کوبیده می‌شود و بالاخره دست قدرت الهی که حامی ما است آنها را نابود خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha