تداوم حمایت از آرمان قدس تا حاکمیت مجدد مردم فلسطین
کد خبر: 4053493
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

تداوم حمایت از آرمان قدس تا حاکمیت مجدد مردم فلسطین

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبیر با بیان اینکه پیام روز جهانی قدس، مقاومت و زنده بودن مقاومت در برابر اشغالگران و ستمگران است، گفت: مسیر حمایت از آرمان قدس و فلسطین قطعاً تا حاکمیت مجدد مردم مظلوم فلسطین بر تمام سرزمین‌های اشغالی ادامه خواهد داشت.

آیت‌الله علی اکبر کلانتری، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبریآیت‌الله علی اکبر کلانتری، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با تأکید بر اهمیت توجه به بزرگداشت این روز گفت: پیام روز جهانی قدس، مقاومت و زنده بودن مقاومت در برابر اشغالگران و ستمگران است.

وی افزود: همچنین پیام روز جهانی قدس، پیام مشارکت همه مسلمانان در قضیه فلسطین است؛ تمام مسلمانان اعم از عرب و غیر عرب؛ ایرانی و غیرایرانی؛ فلسطینی و غیر فلسطینی همگی در خط حمایت از آرمان فلسطین و قدس قرار دارند و این مسیر را تا نابودی کامل رژیم اشغالگر قدس ادامه خواهند داد.

آیت‌الله کلانتری اظهار کرد: این مسیر حمایت از آرمان قدس و فلسطین قطعاً تا حاکمیت مجدد مردم مظلوم فلسطین بر تمام سرزمین‌های اشغالی ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری همچنین به حضور گسترده مردم شیراز در راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: این حضور پرشور و شعور نشانه استمرار آگاهی و بصیرت مردم و استمرار عشق و علاقه پایدار و پایان‌ناپذیر این ملت به آرمان فلسطین، امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهیدان والامقام است.

انتهای پیام
captcha