یهودیان ایران جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند
کد خبر: 4053296
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

یهودیان ایران جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند

رئیس انجمن کلیمیان شیراز با تأکید بر اینکه سازمان‌های حقوق بشر فعالیت خود را در راه احقاق حقوق ملت فلسطین به نحو شایسته انجام دهند، گفت: یهودیان ایران جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

 امیر علا سالاری، رئیس انجمن کلیمیان شیراز به گزارش ایکنا از فارس، امیر علا سالاری، رئیس انجمن کلیمیان شیراز امروز، 8 اردیبهشت در  نشست «قدس و ادیان توحیدی» گفت: بی شک قدس مهم ترین مسئله حال حاضر جهان است.

وی با بیان اینکه قدس شهر مقدس کلیمیان، مسیحیان و مسلمانان است، تصریح کرد: قدس در همه ادیان الهی مورد توجه و تقدس بوده است و جا دارد که مهد فرهنگ و گفت‌وگوی ادیان الهی باشد.

رئیس انجمن کلیمیان شیراز ادامه داد: قدس متعلق به همه ادیان ابراهیمی است؛ سرزمینی که در حال حاضر مظلوم واقع شده و حق است به مسئله قدس در سطح بین‌الملل توجه بیشتری شود و سازمان‌های حقوق بشر فعالیت خود را در راه حقوق ملت این سرزمین به نحو شایسته با پشتکار ویژه‌ای انجام دهند.

وی با تصریح اینکه قدس، سرزمین پیامبران الهی و خطه پیوند رسالت سه گانه آسمانی است، افزود: قداست این سرزمین به گونه‌ای است که همواره پیروان ادیان بر سر تصاحب این سرزمین با یکدیگر درگیر و به نزاع مشغول هستند در حالی که این خانه مقدس می‌تواند به جای محل رویارویی پیروان ، نقطه مشترکی به حساب آید که سرانجام سبب همدلی بیشتر میان پیروان ادیان ابراهیمی شود.

 سالاری با تأکید بر اینکه وظیفه ما پیروان ادیان ابراهیمی است که با تلاش بی وقفه صلح و آرامش را به این سرزمین بازگردانیم، یادآور شد: یهودیان ایران همگام با سایر اقوام و مسلمانان  سعی و تلاش خود را در جهت رفع این بلای واقع شده بر سرزمین مقدس زیر نظر و پرچم و دستور ولایت فقیه تا آزادی کامل این سرزمین اعلام می‌کنند و جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم و آرزوی آزادی این سرزمین و احقاق حقوق فلسطینیان را داریم.

وی در پایان با یادآوری اینکه حضرت امام فرمودند روز قدس، روز جهان است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، اظهار کرد: در روز قدس جامعه یهود ایران همگام با سایر مردم ایران بلند اعلام می‌کنند که به فکر تمام مردمی هستند که حقوقشان ضایع شده است زیرا که فلسفه روز قدس احقاق حق و رساندن حق مظلوم به او و ستاندن این حق از ظالم است.

انتهای پیام
captcha