حمایت از ایده‌های فرهنگی و قرآنی مؤسسات در فارس
کد خبر: 4053057
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

حمایت از ایده‌های فرهنگی و قرآنی مؤسسات در فارس

دبیر کارگروه طرح و برنامه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از حمایت از طرح‌ها و ایده‌های فرهنگی، هنری و قرآنی مؤسسات مردمی در این استان خبر داد.

مهدی احمدی، دبیر کارگروه طرح و برنامه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مهدی احمدی، دبیر کارگروه طرح و برنامه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، 7 اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در دولت سیزدهم تصمیم جدی برای حمایت از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی استان به ویژه طرح‌های مؤسسات فرهنگی، هنری و قرآنی را دارد.

وی ادامه داد: در این راستا مؤسسات دارای مجوز رسمی و فعال فرهنگی و هنری و موسسات قرآن و عترت استان فارس باید طرح‌های خود را در زمینه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی فقط از طریق نشانی اینترنتی https://farhangi-fars.com/?p=2035 ارسال کرده تا در جلسات کارگروه طرح و برنامه اداره‌کل مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تصویب مورد حمایت مالی قرار گیرد.

احمدی تصریح کرد: اولین جلسه کارگروه طرح و برنامه امروز برگزار شد و از 4 طرح ارسالی به دبیرخانه، 2 طرح فرهنگی و هنری برای موسسات فعال در شهرستان‌های ممسنی و گراش مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha