محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در کرمان
کد خبر: 4052961
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در کرمان

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان در خصوص محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز جهانی قدس، بیان کرد: محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس از ساعت ۷ صبح روز جمعه در راستای بهتر برگزار شدن این مراسم در مسیر راهپیمایی(تقاطع توحید تا مصلا) اعمال می‌شود.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان امروز، ۷ اردیبهشت‌ماه در نشست خبری با تأکید بر به کارگیری ظرفیت‌های فرهنگی بیان کرد: خوشبختانه پلیس راهور از دهه گذشته در حوزه آموزش فرهنگی به خوبی عمل کرده است.

سرهنگ خوشوقت از تمدید اجرای طرح ترخیص فوق‌العاده خودروهای توقیفی تا عید فطر خبر داد و با اشاره به ترخیص وسایل نقلیه با استفاده از سامانه پلیس من، گفت: در این سامانه پیش‌بینی شده مالک خودرو بدون حضور، اقدامات ترخیص خودرو را انجام دهد.

وی با اشاره به مشکلات حوزه ترافیکی گفت: پس از تعطیلات نوروز و با توجه به بازگشایی ناگهانی مدارس و عدم ساماندهی سرویس‌های مدارس در حوزه ترافیکی با مشکلاتی مواجه شدیم که در تلاشیم که این مشکلات مرتفع شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان در خصوص محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح کرد: محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس از ساعت ۷ صبح روز جمعه در جهت بهتر برگزار شدن این مراسم در مسیر راهپیمایی(تقاطع توحید تا مصلی) اعمال می‌شود.

خوشوقت با بیان اینکه شهر کرمان از نظر تجهیزات ترافیکی نیاز به یک انقلاب و دگرگونی دارد، گفت: در استان کرمان حتی در خط‌کشی معابر هم مشکل وجود دارد و با همکاران در مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی، شهرداری، شورای شهر وغیره برای رفع این نواقص ترافیکی در تلاش هستیم.

سرهنگ امین پاک‌ایزدی، رئیس پلیس راهور شهرستان کرمان نیز در این نشست بیان کرد: پس از عید فطر ایستگاه شش شبانه پلیس راه‌‌اندازی و شهر برای متخلفان رانندگی ناامن خواهد شد. طبق آمار بیشترین تصادفات در ساعات پایانی شهر اتفاق می‌افتد که از این به بعد طبق دستور قضایی علاوه بر مجازات‌های بازدارنده، وسیله نقلیه نیز توقیف می‌شود.

انتهای پیام
captcha