آموزش نقاشی خط با محوریت اشعار سعدی در شیراز
کد خبر: 4052727
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵

آموزش نقاشی خط با محوریت اشعار سعدی در شیراز

به مناسبت بزرگداشت شیخ اجل سعدی شیرازی، کارگاه آموزشی نقاشی خط با محوریت اشعار سعدی در شیراز برگزار می‌شود.

کارگاه آموزش نقاشی خط، اشعار سعدیبه گزارش ایکنا از فارس، به مناسبت ایام بزرگداشت یادروز سعدی، کارگاه آموزشی نقاشی خط با محوریت اشعار سعدی به همت اداره‌کل ارشاد و مجمع طراحان انقلاب اسلامی در شیراز برگزار می‌شود.

این کارگاه طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 8 و 9 اردیبهشت‌ماه با حضور محمد اوجی‌نژاد و اساتید دیگری همچون قاسم احسنت و علی‌رضا کریم‌پور از ساعت 9 تا 19 برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این کارگاه آموزشی باید به یکی از اقلام خوشنویسی آشنایی داشته و چند نمونه کار را در زمینه خط ارائه دهند و همچنین قابلیت تولید اثر داشته باشند.

در کارگاه مذکور که در تالار حافظ شیراز برگزار خواهد شد، آشنایی با شناخت مواد، آشنایی با زیرسازی بوم کار، آموزش چند تکنیک کاربردی نقاشی خط و شرایط تولید یک اثر خلاقانه مورد بحث و فراگیری قرار می‌گیرد و همچنین آثار تولید شده در کارگاه پس از داوری و کسب امتیاز لازم خریداری می‌شوند.

متقاضیان شرکت در این کارگاه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به شماره 09364736459پیام داده و یا به صفحه رسمی مجمع طراحان انقلاب اسلامی فارس به آدرس Instagram:bayt_.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha