وارد فاز عملیاتی جهاد تبیین شویم
کد خبر: 4052577
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

وارد فاز عملیاتی جهاد تبیین شویم

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه باید وارد فاز عملیاتی جهاد تبیین شویم، گفت: اینکه پشت سر هم نشست برگزار کنیم و در مورد جهاد تبیین و اهمیت آن توضیح دهیم راه به جایی نمی‌بریم، بلکه باید به دنبال کار عملیاتی و تحقق آن باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، شامگاه دوشنبه، پنجم اردیبهشت در نشست بررسی راهکارهای عملیاتی جهاد تبیین، اظهار کرد: یکی از وظایف ما این است که اجازه ندهیم جهاد تبیین فراموش شده و سخن رهبر معظم انقلاب در این خصوص روی زمین بماند؛ در سال‌های اخیر بیانیه «گام دوم انقلاب» را داشتیم که آن‌گونه که باید و شاید روی آن کار نشد.

وی با بیان اینکه باید وارد فاز عملیاتی جهاد تبیین شویم، افزود: اینکه پشت سر هم نشست برگزار کنیم و در مورد جهاد تبیین و اهمیت آن توضیح دهیم راه به جایی نمی‌بریم، بلکه باید به دنبال کار عملیاتی و تحقق آن باشیم.

قدرتی با بیان اینکه تبیین منطق حکمرانی جمهوری اسلامی نخستین هدف از جهاد تبیین است، تصریح کرد: باید برای جامعه تبیین شود که هدف از انقلاب اسلامی حاکمیت دین در جامعه بود و دستاوردهای این هدف نیز برای مردم بیان شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان دومین نکته مورد تأکید مقام معظم رهبری را تبیین جبهه حق و باطل برشمرد و گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در جنبه‌های مختلف از دیگر موضوعات مورد تأکید مقام معظم رهبری در بحث جهاد تبیین است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان بیان کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی افزایش دین‌داری مردم است؛ امروز مردم با تیپ و قیافه‌های متفاوت و در جاهای مختلف در مراسم‌ مذهبی و معنوی حضور خودجوش دارند کمااینکه رشد مراسم‌ معنوی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه همه باید در بحث جهاد تبیین مشارکت کنیم و هر کس به نوبه خود در زمینه‌ای که فعالیت دارد در عملیاتی کردن جهاد تبیین تلاش کند، گفت: امروز برای عبور از مشکلات و رسیدن به توسعه همبستگی و وحدت نیروهای انقلابی ضروری است.

انتهای پیام
captcha